Gjest fargeklatten Skrevet 24. juni 2001 Del Skrevet 24. juni 2001 Kan jeg hoppe på sånn stor ute-trampoline når jeg er 160 cm høy ,og veier 95 kilo ? Eller kan jeg risikere at jeg overbelaster ankler/knær og rygg? *engstelig* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 25. juni 2001 Del Skrevet 25. juni 2001 Hei, faren for skader på trampoline er tilstede for alle. Dersom du er ovbervektig, er det klart at dette vil bli ekstra vekt for kroppen å hanskes med på tramp. Generelt sett så anbefaler jeg alle å være i god fysisk form før de begynner med betydelig trening på trampoline. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-flyt Skrevet 25. juni 2001 Del Skrevet 25. juni 2001 Hei, fargeklatt! Trampoline er tungt arbeid når en har noen kilo for mye å dra på, men det er også god trim. Jeg prøvde, og det gikk bra til tross for vekt over 100 kg. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.