Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har tidligere ikke brydd meg så mye om trening i sone 1. Jeg blir så ivrig når jeg først er i gang, og liker å ligge rundt 80% av makspuls.

Nå har jeg lest at det er viktig med langturer på 50 - 60% av makspuls. Jeg klarer ikke å jogge eller sykle med så lav puls. Så jeg går i raskt tempo.

Blir spennende å se om dette funker til å få bedre kondis...:)

Nå er det endelig sykkelsesong, og jeg gleder meg til å bruke min nye racer og være med i mange sykkelritt:) (Som mosjonist...Hehe. Sist i mål er aldri noen skam. Det er tøft nok å delta:):)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304535-g%C3%A5turer-i-sone-1/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hørtes lovende ut! Er det sånn at man ikke blir anpusten?

Jeg tror ikke man skal bli andpusten nei. Man skal klare å gå lenge.

Dette skal komme i tillegg til trening i andre soner:) Men man skal altså ikke bare trene med høy intensitet:) (Leste jeg iallefall i abisen i går...)

Jeg tror ikke man skal bli andpusten nei. Man skal klare å gå lenge.

Dette skal komme i tillegg til trening i andre soner:) Men man skal altså ikke bare trene med høy intensitet:) (Leste jeg iallefall i abisen i går...)

Ah.. Søren! Så man kan ikke bare trene lenge på lav intesitet for å øke kondisen altså. Får veldig angst av å bli anpusten og håpet på et lite smutthull.. *sukk*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...