Gå til innhold

Anbefalte innlegg

to-barns-mamman

Jeg er laaangt fra der jeg skal, men jeg mestrer vektredusjonen. Har vært på Evjeklinikken i 4 uker, og er nå i full gang hjemme, og det funker! Vet selvfølgelig at jeg bare så vidt har begynt, men denne gangen har jeg fokus på trening, og lite på mat. Altså god gammeldags læring, mer energi ut enn inn! Og jeg spiser frokost, mellommål, lunsj, mellommål, middag og kvelds - og går ned i vekt - og ikke minst størrelse. Og jeg har ikke kjent søt-hunger på over en måned!!!!

Jeg trener godt 2- 3 dager pr. uke og litt de andre dagene. Har funnet frem skritt-telleren igjen, og bruker den aktivt, dvs. jeg velger trappen istede for heis, jeg parkerer litt lenger unna, går ut med søpla selv, henter posten selv - så jeg får bruke fantasien slik at ungene får nye oppgaver i heimen: -)

Vel, det var litt om meg, så skal jeg heller orientere om vektreduksjon så langt, har forresten redusert vekten med 5 kg på disse ukene. Så det er bare å være tålmodig, det er fremdeles 45 igjen.........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304868-n%C3%A5-mestrer-jeg-vekten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...