Gjest sannamor Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei Jeg er ei jente på 18 år, jeg har alltid vært opptatt av å spise sunt. Det siste året har det gått litt over styr og jeg har utviklet et spiseforstyrrelse (perioder med bulimi og perioder med fasting/lite mat). Jeg har ikke gått ned i vekt (er normalvektig 167cm og 63 kg). Jeg ønsker å leve sunt, og ikke bekymre meg for å overspise og deretter kaste opp igjen. Jeg har prøvd å skrive ned matplaner, men jeg kommer aldri over 1500 kalorier (jeg er ganske aktiv, trener 7-8 økter i uka ca 1-2 timer pr økt, veldig intensivt f.eks. kickboxing, styrke og intervall/langskjør). Jeg spiser ikke kjøtt fra pattedyr og fugl, men spiser egg, fisk og meieriprodukter. Kan du hjelpe med å sette opp en kostplan hvor jeg får i meg nok kalorier, men ikke for mye (er livredd for å legge på meg) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304954-kostplan-med-bulimi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.