Gjest klaymen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg jogget og løp en lang tur her om dagen, og nå har jeg vondt i kneskåltilheftningene eller noe sånt i begge knærne. Verst når jeg går oppover eller nedoverbakke eller løper. Jeg har litt slarkete ledd og har mye vondter her og der, men det er ikke så farlig. De vondtene kjenner jeg og de kommer og går. Men nå er det annerledes og mer et funksjonelt problem, i og med at det gjør vondt når jeg går fort/løper. Det jeg lurer på er om jeg nå må ta det med ro helt til det ikke gjør vondt lenger, eller om det er greit å presse litt. Kan sånne støttegreier på knærne hjelpe på dette området? Er det noe poeng å bruke NSAIDs, eller bør det gå seg til av seg selv? Føler ikke at det er grunn til å oppsøke legen min akkurat, jeg vet jo hva som har utløst dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305309-vonde-knesk%C3%A5ler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.