Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sportyjente 26

Hei !

Har etter nokre år med smerter i hofte, sete, lår teke MR av korssrygg og bekken. Bilda viste eit lite midtstilt prolaps, men ingen funn i hofta. Eg er sjølvsagt veldig glad det ikkje viste noko artrose eller noko anna alvorleg. Men samtidig hadde eg håpa på funn så eg kunne få behandling for.

No veit eg liksom ikkje kva eg skal gjere? Har lest mykje om piriformissyndrom og kjenner meg veldig godt igjen med symptoma der.

Det er ubehageleg å sitte - kjem murring og verk i setet og ned i gjennom låret.

Når eg er i aktivitet (går turar f.eks.) så går det ei lita stund - so kjem verken og ubehaget i setet og ned i låret/leggen.

Hovudsmerten vil eg seie sitter i rumpeballen/ på sida og inn mot lysken. Smerten blir verst når eg går i motbakkar/trapper.

Får ein følelse av at foten er tung å få med seg, kraftlaus i forhold til den andre.

Går eg på handlesenter med hardt golv, så får eg skikkeleg smerte - gjer skikkelg vondt!

Er vondt å løfte foten ut til sida - har ikkje kraft

Det same er det dersom eg ligg på siden og skal prøve å løfte foten opp - det gjer vondt og har ikkje kraft til å få den opp.

Ein annan ting er at hofta låser seg på ein slags måte. Når eg fører hofta utover, kjem det ein kraftig kneppelyd. Det gjer vondt før den kneppelyden kjem! Kan dette ha noko med event. piriformissyndrom å gjere?

Eg lurer og så på korleis eg skal ta meg fram vidare i systemet for å få eit svar på kva som er gale? kva slags spesiallist ?

Håper det er nokon som kan svare :) og som har erfaring med hoftsesmerter :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305340-vond-hoftepiriformissyndrom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Piriformis syndromet er på mange måter en såkalt eksklusjons-diagnose. Dvs., når alt annet er utelukket, er det denne diagnosen vi sitter igjen med.

Mesteparten av dine plager minner meg imidlertid mest om "et slitent" hofteledd. En begynnende atrose eller slitasjegikt kan gi slike symptomer. MR- rtg. er en bra undersøkelse, men gir ikke bestandig fasit-svaret.

Jeg synes du bør undersøkes av en legespesialist i ortopedi eller fysikalsk medisin.

Lykke til.

sportyjente 26

Piriformis syndromet er på mange måter en såkalt eksklusjons-diagnose. Dvs., når alt annet er utelukket, er det denne diagnosen vi sitter igjen med.

Mesteparten av dine plager minner meg imidlertid mest om "et slitent" hofteledd. En begynnende atrose eller slitasjegikt kan gi slike symptomer. MR- rtg. er en bra undersøkelse, men gir ikke bestandig fasit-svaret.

Jeg synes du bør undersøkes av en legespesialist i ortopedi eller fysikalsk medisin.

Lykke til.

Tusen takk for svar :-)

Får indereleg håpe at det ikkje er slitasje i hofta...men ønsker veldig å få eit svar på kva som fører til hoftesmertene mine.

Skal bestille ein time med fastlegen og be om henvisning til spesialist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...