Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg virkelig fått nokk. Orker ikke gå rundt her med disse kiloene. Jeg prøver,men får det ikke til :(

Slik er kostholdet mitt nå:

Frokost - havregrynsgrøt og juice

Lunch - fruktfat (eple,annanas,banan,appelsin)

Middag - er forskjellig, kjøtt kaker,hjemmelaget pizza,fiske boller,lapskaus osv.

Mellom middag og kvelds tar jeg en banan

Kvelds - havregrynsgrøt og juice

Det ender ofte opp med at jeg er for sluten til middag kl 4 og dermed spiser altfor mye og fort.

På grøten har jeg _veldig_ lite sukker. Litt mye kanel og en liten smør klatt.

Jeg begynbte med dette for omtrent tre uker siden, men merker at det er for ensformig og rutine preget. Prøver å spise hver tredje time og drikke masse vann. Det ender da opp med at jeg begynner å småspise og "sprekker"..

Har så utrolig lyst å få av kiloene (7 kilo) uten å måtte "stresse". Jeg prøver å få gått en tur på rundt en halv time, hver dag. Det er den eneste formen for trening.

Har dere en enkel diett jeg kan prøve? Jeg er ikke særlig glad i salat og lignende, men kan spise en paprika for seg selv :P

Takker for svar!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305400-hjelp-megv%C3%A6r-s%C3%A5-snill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valnøtt

1. Bort med bananene - det er _ikke_ slankemat, dessuten trigger de sult hos mange.

2. Mer proteiner tidligere på dagen. Ta et egg til frokost og ta noen nøtter til lunsj ihvertfall. Og erstatt all frukten med mer grønnsaker. Liker du ikke så mye grønt så spis det du liker.

Havregrøt er kjempefint. Du kan evt kutte ut sukkeret på den og heller søte med noe annet, fruktose, splenda el.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...