Gå til innhold

Finne kjole til meg? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i et bryllup i sommer og trenger kjole.

Jeg er str 38 for det meste, har litt håndtak og jeg er så uheldig å ha psoriassis på knær og foran på leggene. (flekker ca 5cm) Jeg liker derfor best kjoler som dekker skavankene og med mulighet for å bruke vanlig bh.

Til dere som kjeder dere: Om noen vil finne kjole til meg på nettet så hadde det vært moro, da får jeg se hva dere liker også. Bilder er fint :)

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

12

• morsan

9

• bustebeisa

9

• mariaflyfly

6

Gjest mora2
Skrevet

La ut to linker til deg, men i feil tråd...

Gjest mora2
Skrevet

Det var mange fine kjoler :) Men jeg følte ingen raketter ved dem, jeg har lyst til å skjule leggene og ha vanlig bh... Men tusen takk :)

Hmm.. De var jo kjempe lange! ;0)

Skrevet

Hmm.. De var jo kjempe lange! ;0)

Ja men leggene er jo nederst under knærne, og de vil jeg helst skjule i allefall delvis..... hehe ;)

Gjest mora2
Skrevet

Her er det virkelig dårlig-smak-organza-de-lux. Harry er bare fornavnet!

Bruk eget nick....

Gjest mora2
Skrevet

Ja men leggene er jo nederst under knærne, og de vil jeg helst skjule i allefall delvis..... hehe ;)

Kan du ikke ha strømpebukse på?

Skrevet

Kan du ikke ha strømpebukse på?

Jeg har tenkt på om det går an å bruke en fin leggings under? Men det er jo bryllup... og jeg vil se anstendig ut. Altså ikke sånn på-stranden-tur.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg har tenkt på om det går an å bruke en fin leggings under? Men det er jo bryllup... og jeg vil se anstendig ut. Altså ikke sånn på-stranden-tur.

Vet ikke om jeg hadde brukt leggings i et brullup nei...

Men helt sorte strømpenbukser heller.

:0)

Skrevet

Vet ikke om jeg hadde brukt leggings i et brullup nei...

Men helt sorte strømpenbukser heller.

:0)

Jaja, det er enda en stund til. Jeg finner nok på noe. Takk for fin kjoletitt :)

Gjest mora2
Skrevet

Jaja, det er enda en stund til. Jeg finner nok på noe. Takk for fin kjoletitt :)

He, he, satt her å kjedet meg, så bare moro i titte litt selv :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...