Gå til innhold

Belastningsskade/ac ledd/Oppheim?

Gjest Buell

Anbefalte innlegg

Gjest Buell

Hei!

Har en benkpresskade i høyre skulder ac ledd,kan trene max i alt bortsett fra benk,flies varierer noe men går stort sett bra.Prøver å holde meg under smertegrensa.Har nå hatt problemet siden jul og lurer på om det noen gang blir bra?

Noen som har noen gode råd og som kanskje kan anbefale et treningsprogram ? Må det et kirurgisk inngrep til?

På forhånd takk!

Vennlig hilsen buell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

dette er en problemstilling som jeg enkelt kan hjelpe deg med på bakgrunn av et nytt behandlingskonsept jeg har utviklet. Opplegget er beskrevet i heftet Belastningsskader. Det er dessverre ikke tilgjengelig gratis, slik at du vet det før du bestemmer deg evt.

I all hovedsak forklarer heftet nøye hvordan treningen virker på muskulaturen, de nøyaktige tidslengder på trening og hvile, og de følelsesmessige aspektene og hvordan disse skal følges.

Les mer på http://www.trim.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...