Gå til innhold

Beste håndkrem?

Anbefalte innlegg

Gjest hands, baby
Skrevet

Hvilken håndkrem foretrekker du?

Bruker for tida L'Occitane sin, men synes ikke den absorberes så bra, så er ute etter en ny:)

Skrevet

Jeg liker Clarins sin på dagtid, L'Occitane på natten, da gjør det ikke noe om den kladder litt. :)

Gjest hands, baby
Skrevet

Jeg liker Clarins sin på dagtid, L'Occitane på natten, da gjør det ikke noe om den kladder litt. :)

Oi, dvs at du smører hendene flere ganger daglig? Jeg kommer sjelden på det der, så jeg må liksom ha en i veska når jeg kommer på at jeg trenger håndkrem, og da bør den absorberes fort..men skal sjekke ut Clarins:)

candyqueen_83
Skrevet

Hehe, var den jeg skulle anbefale deg. Den med Sheabutter :o)

Matis har en god. Youth hand cream eller noe sånt.

Skrevet

Avene Cold cream Håndkrem. Denne eneste som hjelper på mine hender når jeg har utbrudd av eksem. Selv om den er fet og god blir den ikke liggendes som et klissete lag utpå hendene og jeg trenger bare å smøre inn hendene 1-2 ganger om dagen for veldig god lindring.

Gjest minnah
Skrevet

Jeg smører meg med babyolje på fuktige hender. Og på kroppen forøvrig. Mitt beste tips! ;-)

Ellers er Hemp-håndkremen fra Body Shop kjempegod, men ganske klissete, så den bruker jeg kun før jeg skal legge meg. Men det holder til gjengjeld hele neste dag - og jeg vasker hendene mye.

Skrevet

Jeg smører meg med babyolje på fuktige hender. Og på kroppen forøvrig. Mitt beste tips! ;-)

Ellers er Hemp-håndkremen fra Body Shop kjempegod, men ganske klissete, så den bruker jeg kun før jeg skal legge meg. Men det holder til gjengjeld hele neste dag - og jeg vasker hendene mye.

Hvordan går det med Purelan-leppene? Ligner du på Celina denne uka? ;o)

Gjest minnah
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1209849797' post='3867237]

Hvordan går det med Purelan-leppene? Ligner du på Celina denne uka? ;o)

Hi hi! Purelanen var så seig at den gav jeg opp, dessuten la minsta sin elsk på tuben, og har mer eller mindre tygd den i stykker... Så jeg smører babyolje på leppene også, og de er så myke og fine at ;-)

Skrevet

E-vitamin krem fra body shop. Den er litt klissete, men den er veldig god så jeg trenger ikke bruke den ofte. (Har det dessuten med å glemme å smøre inn hendene til jeg plutselig oppdager at de er så tørre at de begynner å flasse. Etter to-tre dager er som regel hendene fine igjen.)

Gjest baremei
Skrevet

Oliva (grønn tube, fås kjøpt på apoteket) med olivenolje er kjempegod og lukter herlig! Ellers liker jeg også Avene cold cream, som flere her har nevnt.

filiokus81
Skrevet

Biotherm sin er god synes jeg. Og så lukter den deilig :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...