musikeren Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Det var på tide. Lenge siden nå. Buskaset begynte å bli rimelig vilt og uregjerlig. Men jeg har ikke barbert hele området, selvfølgelig. Kun balla og loffen. Området rundt stusses. Hårløst er lite mandig. 0 Siter
Gjest Trøndertøusa Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Hehe, tenkte det samme ;-) Kanskje ikke oss han ville ha tilbakemelding fra:-)) 0 Siter
Gjest papez Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Kanskje ikke oss han ville ha tilbakemelding fra:-)) Neppe :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Og så?.........og jeg skal klippe plenen i morgen.... eh bruker du informere om det her på dol hver gang? I såfall må det vært på tide med den stussen, eller så har jeg gått glipp av innleggene dine. 0 Siter
GeirB Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Og så?.........og jeg skal klippe plenen i morgen.... eh bruker du informere om det her på dol hver gang? I såfall må det vært på tide med den stussen, eller så har jeg gått glipp av innleggene dine. Eg vurderer faktisk å klippe plenen i morra eg og, eller kanskje eg utsetter det til tirsdag. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Eg vurderer faktisk å klippe plenen i morra eg og, eller kanskje eg utsetter det til tirsdag. Jah, den løper ikke avsted liksom 0 Siter
morsan Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Og så?.........og jeg skal klippe plenen i morgen.... eh bruker du informere om det her på dol hver gang? I såfall må det vært på tide med den stussen, eller så har jeg gått glipp av innleggene dine. *hi hi* 0 Siter
Gjest Barenysgjerrig Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Ok. Nå har du altså delt denne intime opplysningen om deg selv for alle i DOL.. Så hva ønsker du egentlig at vi skal svare på dette? 0 Siter
frosken Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Du er her for sjelden for tiden musikeren, til at slike opplysninger anses som relevante. Kun de som daglig stikker innom gis rett til å påtvinge sine omgivelser slike betroelser ! Først hadde vi en rundt rundt Lillemus sine pupper, og nå dette... 0 Siter
musikeren Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 interessant.. Vel, jeg synes dette hever nivået minst et par hakk. 0 Siter
musikeren Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 Og så?.........og jeg skal klippe plenen i morgen.... eh bruker du informere om det her på dol hver gang? I såfall må det vært på tide med den stussen, eller så har jeg gått glipp av innleggene dine. Ja, jeg håper da du holder hagen din i orden... :-D 0 Siter
Gjest Trøndertøusa Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Vel, jeg synes dette hever nivået minst et par hakk. På balla eller på DOL?? 0 Siter
musikeren Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 Ok. Nå har du altså delt denne intime opplysningen om deg selv for alle i DOL.. Så hva ønsker du egentlig at vi skal svare på dette? Hehehe.... Svar nå hva du vil for meg. Eller la være. Kjerringer. Gudbedre. 0 Siter
musikeren Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 Og så?.........og jeg skal klippe plenen i morgen.... eh bruker du informere om det her på dol hver gang? I såfall må det vært på tide med den stussen, eller så har jeg gått glipp av innleggene dine. Jeg pleier forresten å informere om slike ting. Er ikke det ok, da? :-) 0 Siter
Gjest papez Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Hvorfor barbere i det hele tatt? Som du selv sier er det lite mandig. 0 Siter
morsan Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Hvorfor barbere i det hele tatt? Som du selv sier er det lite mandig. jeg reagerte mer på at det i det hele tatt var noe som helst å barbere på loffen....;-p 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Jeg pleier forresten å informere om slike ting. Er ikke det ok, da? :-) Hehe, jeg har et forslag til deg. Finn forumet s e k s u a l i t e t. Der kan du i tillegg si litt om hvordan hårene falt, hvor lange de var, om de var blitt grå, hva du brukte og hvor lang tid det tok, og sist men ikke minst, om "Hva føøøler du nÅ?" Kos deg Ja med skrivinga altså! Tenk om noen vil høre eeenda mere vettu 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.