Gå til innhold

Endelig fått barbert balla!

Anbefalte innlegg

Gjest Trøndertøusa
Skrevet

jeg reagerte mer på at det i det hele tatt var noe som helst å barbere på loffen....;-p

Noen hårstrå pleier det vel å være der òg?? Syns jeg har hørt det;-)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

12

• pekkaline

7

• morsan

5

• meg__123!

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvorfor barbere i det hele tatt? Som du selv sier er det lite mandig.

Godt spørsmål. Etter min mening er balanse stikkordet. Balanse mellom det glatte og det hårete. Det hårete og det stubbete. Det hårete og villniss. Jeg tror ikke det finnes objektive kriterier å vurdere etter for å kunne fastslå hva som er perfekt balanse, men jeg synes igrunn det må være flott at hver og en av oss finner sin egen perfekte balanse, og det har jeg gjort nå.

Skrevet

Hehe, jeg har et forslag til deg. Finn forumet s e k s u a l i t e t. Der kan du i tillegg si litt om hvordan hårene falt, hvor lange de var, om de var blitt grå, hva du brukte og hvor lang tid det tok, og sist men ikke minst, om "Hva føøøler du nÅ?" Kos deg ;) Ja med skrivinga altså! Tenk om noen vil høre eeenda mere vettu ;)

Seksualitet? For å fortelle at en har stussa og barbert litt? Nei, det er da en ganske hverdagslig ting som ikke har noe på et forum for seksualitet å gjøre.

Skrevet

Noen hårstrå pleier det vel å være der òg?? Syns jeg har hørt det;-)

Jo, men _barbere_?? Ser for meg den hårpålsa.... *usj*

Gjest Trøndertøusa
Skrevet

Host og hark;-))

Skrevet

Seksualitet? For å fortelle at en har stussa og barbert litt? Nei, det er da en ganske hverdagslig ting som ikke har noe på et forum for seksualitet å gjøre.

Aha, jo sant det, du tisser vel me an, og det er jo dagligdags og Åpenlyst ;)

Skrevet

*LOL* :) Rene minken jo.

Skrevet

Vi har jo et eget forum for tissing også....;-p

Skrevet

Loffen må barberes den og. Ikke dermed sagt at den har like frodig skjeggvekst som mullah krekar.

Skrevet

Vi har jo et eget forum for tissing også....;-p

Ja det er sant :)

Skrevet

Selvfølgelig tisser jeg med den. Prøver du å vinne premie i Master of the bleeding obvious?

Skrevet

Loffen må barberes den og. Ikke dermed sagt at den har like frodig skjeggvekst som mullah krekar.

Skeptisk.

Skrevet

Selvfølgelig tisser jeg med den. Prøver du å vinne premie i Master of the bleeding obvious?

''bleeding obvious?'' og det betyr?

Skrevet

Du vet at innlegg som dette er verdiløse uten bilde.

Forøvrig, det har ikke vært noen etterlysninger av musikeren etter at du lot som at du kom til å muligens kjøre deg i hjel i fylla.

Haha!

Skrevet

Du vet at innlegg som dette er verdiløse uten bilde.

Forøvrig, det har ikke vært noen etterlysninger av musikeren etter at du lot som at du kom til å muligens kjøre deg i hjel i fylla.

Haha!

Hallo.... Jeg legger ikke ut bilde av stasen, altså. Det kan du bare drømme om. Og jeg veit uansett at jeg har vært savna. Dypt. Og forresten så var det bare såvidt det gikk bra. Kun avansert kirurgi og stålfysikk er å takke for at jeg er oppe og går igjen.

Skrevet

Åh, takk for den. Liksom ;-)

Ja. Jeg veit at du savner denslags:-)

Skrevet

Godt spørsmål. Etter min mening er balanse stikkordet. Balanse mellom det glatte og det hårete. Det hårete og det stubbete. Det hårete og villniss. Jeg tror ikke det finnes objektive kriterier å vurdere etter for å kunne fastslå hva som er perfekt balanse, men jeg synes igrunn det må være flott at hver og en av oss finner sin egen perfekte balanse, og det har jeg gjort nå.

Villniss. Enda et ord som slutter på -nisse, eller har noe med nisser å gjøre. Noterer det i boka umiddelbart.

Skrevet

Jeg pleier forresten å informere om slike ting. Er ikke det ok, da? :-)

Skal du fjerne rævhåret også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...