Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nettopp utført! Mannen min gløttet såvidt opp fra pc'en og smilte skjevt :-) Men fy så vondt det gjorde på de beina i rompa - de som kommer nedi mot parketten når en vrikker sånn.... :-( Husker jeg holdt på med den øvelsen en periode i ungdomstida, men da hadde vi vegg-til-vegg-teppe hjemme i stua!

Gjorde den andre øvelsen med beina opp og ut i spagat også nå. Det er i korsryggen det tar mest, selv om korsryggen ligger helt nedi hele tida. Svei skikkelig, men jeg klarte 17 før pause i dag.

Nå må jeg i dusjen! Takk for gode treningstips :-)

Forresten - denne gåturen i kveld var ikke planlagt. Jeg hadde nemlig planlagt å løpe den 6,5 km turen min i morgen tidlig. Har fri i morgen, og da er det deilig å få gjort det. Er det dumt å gjøre det når jeg har vært på tur i to timer i dag, eller kan jeg smelle til - vil det bare gjøre meg godt?

Jeg liker ikke helt at du kjenner det i ryggen, vær forsiktig. Det høres ikke riktig ut. Det er for øvrig få ting som smører ryggen bedre enn gåtur i mykt skogterreng med mye oppoverbakker.

Helt greit med løpetur dagen etter lang gåtur. Og omvendt.

Fortsetter under...

Gjest prust

Jeg liker ikke helt at du kjenner det i ryggen, vær forsiktig. Det høres ikke riktig ut. Det er for øvrig få ting som smører ryggen bedre enn gåtur i mykt skogterreng med mye oppoverbakker.

Helt greit med løpetur dagen etter lang gåtur. Og omvendt.

OK. Da tar jeg en løpetur i morgen, som planlagt, og dropper den bein-øvelsen - i alle fall til ryggen er blitt sterkere.

Fikk meg en smell, bokstavelig talt, i påska, da vi krasjet med bilen, og etter påske har jeg hatt litt trøbbel med ryggen (har hatt det før også, men ikke så langvarig som nå).

NÅ går jeg i dusjen!

Har ikke noen stor ball, men jeg skjønner pointet. Skal finne frem hoppeballen til ei av jentene, og prøve på den :-)

Den øvelsen for lårene hadde jeg glemt, men den er veldig god ja! Skal testes!

Kjøp vekt i sportsbutikken, et slags belte som festes med borrelås til leggen. Det blir for lett med bare beinet.

Du kan også gjøre øvelsen ved å løfte øverste beinet. Langsomt opp og langsomt ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...