Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kulepennen

Hei!

Jeg er ei jente på straks 21 år som skal ned i vekt. Jeg er 163 høy og ca 84 kilo, altså ALT for tung. Jeg synes det er veldig vanskelig å gå ned i vekt. Jeg har begynt å gå turer hvor jeg jogger stykker av veien, kondisen er ikke god nok for å jogge veldig lenge. Jeg prøver å tenke på hva jeg spiser, selv om det ikke alltid er like enklet å styre seg selv. Er det noen som har noen gode tips eller råd å komme med? Er det noen som har prøvd noen slakemidler i tillegg til trening, feks produkter fra Sunkost?

Blir takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305815-vektnedgangslanking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valnøtt

Heisann.

Jeg har noen råd til deg :-)

Pass på å få i deg nok proteiner tidlig på dagen - da blir du ikke fysen på ettermiddagen og kvelden.

Og når du trener - ikke press deg helt maks. Det skal være gøy å trene - det er nesten det viktigste. Da tar det kanskje litt lenger tid før formen er der, men til gjengjeld så fortsetter du å trene fordi det er så morro. Hvis du tar i så du kjenner blodsmaken hver gang, så er det lettere å gi opp hele greia underveis.

Men nok proteiner og kutt godt ned på karbohydratene, så går du raskt ned i vekt uten å være sulten. Er ikke så mye som skal til. Spis nøtter istedenfor potetgull, sjokolade uten sukker, egg til forkost, nok kjøtt eller fisk til lunsj og middag og ikke drikk øl så er mye riktig.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305815-vektnedgangslanking/#findComment-2484351
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...