Gjest (Anonymous) Skrevet 26. juni 2001 Del Skrevet 26. juni 2001 jeg spiser veldig mye tyggis,ca.en og en halv pakke tyggis(sukkerfri)pr.dag. Er det skadelig og kan man legge på seg av det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 hei! jeg har hørt at hvis man tygger tyggis hele dagen , hele året så utgjør det alene en vektnedgang på 5 kilo i året. det er fordi man forbrenne litt mere kalorier når man tygger... men jeg tror da ikke man legger på seg noe av å tygge dem? det er val bare hvis man svelger de at man får i seg det "usunne"...? jeg vet ikke jeg... klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest extra Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 hei! jeg har hørt at hvis man tygger tyggis hele dagen , hele året så utgjør det alene en vektnedgang på 5 kilo i året. det er fordi man forbrenne litt mere kalorier når man tygger... men jeg tror da ikke man legger på seg noe av å tygge dem? det er val bare hvis man svelger de at man får i seg det "usunne"...? jeg vet ikke jeg... klem tyggis inneholder vel noe sånn som 1-2 kcal pr. gram. Du får litt kalorier i deg når du tygger ut "saften" og svelger den, men egentlig er det vel så lite at det ikke er noe å tenke på. Tygg i vei du...så lenge det er en: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 Hei Du vil ikke legge på deg av å spise sukkerfri tyggis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.