Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest klaymen

Mandag: Syklet guttungen til skolen og tok den lange veien hjem, brukte ca 30 minutter. Gikk en rolig tur opp i skogen, ca 45 minutter (ble ikke noe jogging, siden jeg tråkket over igjen for en uke siden.... )

Tirsdag: syklet til biblioteket, 14km tilsammen! Ganske imponert over den. Det er forresten jobbveien min, og jeg har planer om å sykle til jobb av og til fremover :-) det er opp den veeeldig bratte 2km lange bakken da, så det blir nok ikke hver dag.

Onsdag: syklet en runde på ca 40 minutter (veeeldig bratt oppover, ca to km èn vei) og trillet sykkelen på stien ned igjen.

Fredag: Syklet guttungen til skolen og dro oppover bakkene før jeg måtte hjem og dra på jobb, tok vel en halvtime totalt.

Lørdag: var på tusenfryd hele dagen, gikk og gikk ;-)

Søndag: gikk og løp i min bratte lokale skog i en times tid, møtte hoggormen. Første joggetur siden jeg tråkket over for en uke siden, det gikk greit med tape og de lette markastøvlene.

Alt i alt ganske fornøyd, har klart å komme meg ut en times tid 6 dager i uka nesten siden påske, håper jeg fortsetter sånn ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306079-ukas-trening/page/2/#findComment-2486998
Del på andre sider

Fortsetter under...

3, 5 mil på sykkel er jo ganske langt, er et ikke det? Er ikke vant til å sykle mer enn noen få kilometer, så jeg blir imponert over de som sykler mer enn 1,5 mil!

Det kommer veldig an på terrenget. Vi bor i flatlandet, sykler i tillegg på asfalt/god grusvei, og da er ikke 3,5 mil mer enn passe langt. Hadde det vært opp og ned ei fjellside ville nok ansiktsfargen vært noe annerledes.... Jeg er ingen "spreking", målet er bare å holde kroppen i god nok form til at den fungerer.

Kunne godt syklet lengre turer, men det tar bare så altfor lang tid. Sykling er vanskeligere å kombinere med familietid enn jogging.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306079-ukas-trening/page/2/#findComment-2487500
Del på andre sider

Gjest klaymen

Mandag: Syklet guttungen til skolen og tok den lange veien hjem, brukte ca 30 minutter. Gikk en rolig tur opp i skogen, ca 45 minutter (ble ikke noe jogging, siden jeg tråkket over igjen for en uke siden.... )

Tirsdag: syklet til biblioteket, 14km tilsammen! Ganske imponert over den. Det er forresten jobbveien min, og jeg har planer om å sykle til jobb av og til fremover :-) det er opp den veeeldig bratte 2km lange bakken da, så det blir nok ikke hver dag.

Onsdag: syklet en runde på ca 40 minutter (veeeldig bratt oppover, ca to km èn vei) og trillet sykkelen på stien ned igjen.

Fredag: Syklet guttungen til skolen og dro oppover bakkene før jeg måtte hjem og dra på jobb, tok vel en halvtime totalt.

Lørdag: var på tusenfryd hele dagen, gikk og gikk ;-)

Søndag: gikk og løp i min bratte lokale skog i en times tid, møtte hoggormen. Første joggetur siden jeg tråkket over for en uke siden, det gikk greit med tape og de lette markastøvlene.

Alt i alt ganske fornøyd, har klart å komme meg ut en times tid 6 dager i uka nesten siden påske, håper jeg fortsetter sånn ;-)

Tillegg lørdag - glemte å få med at vi syklet til og fra, så det ble da litt trim av det :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306079-ukas-trening/page/2/#findComment-2487502
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...