Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Typen din spøy da han var med deg på joggetur? :P

Riktig! Ti poeng! Han spøy riktignok ikke, men fikk sting i brystet, blodsmak og svimmelhetsanfall. Jeg ble skikkelig redd, men det gikk over. Antakelig skyldtes det at han nesten ikke hadde drukket den dagen, bare kaffe, og mye kaffe. Likevel. Mannnfolk er noen skjøre vesener.

Han lå foran meg lenge, så suste jeg forbi i en lang motbakke og hørte ham hive etter pusten. Før vi snudde, la jeg inn en ekstrasløyfe slik at han igjen løp foran. Og da han hørte meg nærme seg bakfra, presset han seg altfor hardt.

Og det skulle ikke kunne skje, han har mye bedre pers enn meg på 3 km, men jeg er nok seigere på lengre distanser.

Riktig! Ti poeng! Han spøy riktignok ikke, men fikk sting i brystet, blodsmak og svimmelhetsanfall. Jeg ble skikkelig redd, men det gikk over. Antakelig skyldtes det at han nesten ikke hadde drukket den dagen, bare kaffe, og mye kaffe. Likevel. Mannnfolk er noen skjøre vesener.

Han lå foran meg lenge, så suste jeg forbi i en lang motbakke og hørte ham hive etter pusten. Før vi snudde, la jeg inn en ekstrasløyfe slik at han igjen løp foran. Og da han hørte meg nærme seg bakfra, presset han seg altfor hardt.

Og det skulle ikke kunne skje, han har mye bedre pers enn meg på 3 km, men jeg er nok seigere på lengre distanser.

Hah! Se der! Og dere flirte av meg! *Snøft*

Vi var forøvrig ute og jogget sammen i dag. Han spøy ikke, men han var temmelig gåen etter 2 km... Han flatet rett ut i godstolen da vi kom hjem mens jeg tok noen sit-ups og tøyet ut før jeg spratt inn i dusjen. Da jeg var ferdig i dusjen kreket han seg opp fra stolen og mer eller mindre krøp inn i dusjen han også. *Hehe*

Annonse

Hah! Se der! Og dere flirte av meg! *Snøft*

Vi var forøvrig ute og jogget sammen i dag. Han spøy ikke, men han var temmelig gåen etter 2 km... Han flatet rett ut i godstolen da vi kom hjem mens jeg tok noen sit-ups og tøyet ut før jeg spratt inn i dusjen. Da jeg var ferdig i dusjen kreket han seg opp fra stolen og mer eller mindre krøp inn i dusjen han også. *Hehe*

Ja, jeg synes i grunnen du har fått oppreisning nå. Jeg husker jo også jeg hadde på tunga at "han har vel vett til å sakke eller stoppe i tide". Men det har de nok ikke, disse enkle men akk så ærekjære vesenene.

Det er jo også litt skummelt med mannfolk og brystsmerter, man kan aldri vite.

Ja, jeg synes i grunnen du har fått oppreisning nå. Jeg husker jo også jeg hadde på tunga at "han har vel vett til å sakke eller stoppe i tide". Men det har de nok ikke, disse enkle men akk så ærekjære vesenene.

Det er jo også litt skummelt med mannfolk og brystsmerter, man kan aldri vite.

''Jeg husker jo også jeg hadde på tunga at "han har vel vett til å sakke eller stoppe i tide". Men det har de nok ikke, disse enkle men akk så ærekjære vesenene.''

Menn stopper ikke før kvinnen stopper. Så enkelt er det. Skjønt min kjære ga seg av egen fri vilje i dag, men da hadde han løpt kun på ren trass en god stund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...