Gå til innhold

Hjep, hva sker?


Gjest malun

Anbefalte innlegg

Gjest malun

Jeg får ikke opp noen av innleggene på foreldrforum - ikke mine egne engang.

Får bare opp "The attempt to load article.....failed" og "Error 1 of 2 (2 of 2)".

Dt går bra i andre fora. Hvorfor???

Har prøvd både med Netscape og Explorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, design

Hei,

Jeg klarer ikke få frem denne feilen. Kanskje du klikket på et innlegg som var cachet hos deg, men som var slettet hos oss. Er det slik med alle innlegg i det forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Hei,

Jeg klarer ikke få frem denne feilen. Kanskje du klikket på et innlegg som var cachet hos deg, men som var slettet hos oss. Er det slik med alle innlegg i det forumet?

Ja, jeg får en feilmelding på alle innlegg på Foreldreforum, uansett om jeg har skrevet dem selv eller om noen andre har lagt dem inn.

Det går fint å lese innlegg på andre fora, som feks åpent forum, adopsjon og ammeforum.

Det har vært sånn i går og i dag - har ikke hatt noen problemer før.

Veldig mystisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Ja, jeg får en feilmelding på alle innlegg på Foreldreforum, uansett om jeg har skrevet dem selv eller om noen andre har lagt dem inn.

Det går fint å lese innlegg på andre fora, som feks åpent forum, adopsjon og ammeforum.

Det har vært sånn i går og i dag - har ikke hatt noen problemer før.

Veldig mystisk!!!

Har du prøvd å slette temp files på maskinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Har du prøvd å slette temp files på maskinen?

Eh...ja? Tror jeg?

Fryktelig frustrerende at ejg ikke kommer inn på Foreldreforum, som liksom er mitt "hjemmeforum" - når jeg ikke har noen problemer med tilgang til innlegg på andre fora!

Og så er det som sagt et problem bådew med Netscape og Explorer.

Hjelp! Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...