Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prust

I går kveld ville jeg ta meg en løpetur før legging. Det hadde gått i ett hele dagen, med jobb, hente i barnehagen, hjemom, få avgårde mellomste i selskap, kjapp middag (pannekaker), plastre niåringen før fotballkamp, kjøre og se på fotballkamp, handle mat, legge unger...deilig å få tre kvarter for seg selv i skogen, tenkte jeg.

Men etter få minutter, fikk jeg så vondt i magen. Kjentes ut som om magemusklene øverst, liksom rundt magesekken, strammet seg, litt som krampe, litt som "sting", bare det er vel helst lenger nede i magen. Gikk en stund, og løp forsiktig, gikk litt, og løp forsiktig, og etter en stund var jeg i form igjen.

Skjønte først ikke hva det kom av - men så tenkte jeg etter hva jeg hadde spist i løpet av dagen:

Frokost halv åtte: to skiver, melk, juice, kaffe (vanlig frokost)

Formiddag: eple

Lunjs: 12.30: ca 4 knekkebrød m/ blåbærsyltetøy + eple

Middag 1730: 3 pannekaker

Og så løping klokka 22.... Det var jo omtrent ingenting mat i kroppen....

Var ursulten da jeg kom hjem fra turen, og spiste en stor porsjon med kornblanding og melk mens jeg lå i badekaret :-)

Skal alltid heretter passe på å ha mat i magen når jeg skal løpe!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306380-l%C3%B8ping-p%C3%A5-tom-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Men det er ikke godt å løpe for tett etter måltidet heller. Jeg tok en intervallrunde litt for kort tid etter middag for en stund siden og jeg trodde jeg skulle spy...

Ja, jeg klarer ikke løpe rett etter middag. På søndag ventet jeg bare et kvarter etter frokost, og så løp jeg en time. Det gikk veldig fint. Spiste frokostblanding og melk da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...