Gjest jente16 Skrevet 27. juni 2001 Skrevet 27. juni 2001 Hei!! Jeg trener 3 dager i uke (er det nok, for å holde vekta?), da går jeg sånn passe fort i 15 minutter og jogger 30 minutter og så trener jeg styrke etterpå, men så har jeg lest et sted at du skal trene styrke før utholdenhetstrening, stemmer det? 0 Siter
Gjest siljev Skrevet 28. juni 2001 Skrevet 28. juni 2001 Hei! TROR man skal drive utholdenhet først. Det er veldig viktig å være varm i muskulaturen før styrke øvelser. Dessuten blir musklene mer sliten av styrke øv. så da er det vel greit og ha dem "friske" når man løper ol for å unngå skader. Husk også å gjøre mageøvelser til sist, da dette er de musklene som stabiliserer kroppen. Men dette er vel et spørsmål til "idrett og trening" forumet..? 0 Siter
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 29. juni 2001 Skrevet 29. juni 2001 Hei jente 16 Det er fint for vektreguleringen at du trener jevnt slik som du beskriver. For å få svar på hvordan best trene bør du stille spørsmålet under forum for idrett og trening. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.