Gjest jente16 Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 Hei!! Jeg trener 3 dager i uke (er det nok, for å holde vekta?), da går jeg sånn passe fort i 15 minutter og jogger 30 minutter og så trener jeg styrke etterpå, men så har jeg lest et sted at du skal trene styrke før utholdenhetstrening, stemmer det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siljev Skrevet 28. juni 2001 Del Skrevet 28. juni 2001 Hei! TROR man skal drive utholdenhet først. Det er veldig viktig å være varm i muskulaturen før styrke øvelser. Dessuten blir musklene mer sliten av styrke øv. så da er det vel greit og ha dem "friske" når man løper ol for å unngå skader. Husk også å gjøre mageøvelser til sist, da dette er de musklene som stabiliserer kroppen. Men dette er vel et spørsmål til "idrett og trening" forumet..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 29. juni 2001 Del Skrevet 29. juni 2001 Hei jente 16 Det er fint for vektreguleringen at du trener jevnt slik som du beskriver. For å få svar på hvordan best trene bør du stille spørsmålet under forum for idrett og trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.