Gå til innhold

Anbefalte innlegg

WOW!!!! Jeg er helt overveldet.

Fant ut at jeg måtte bare lage et felles svar til alle dere gode mennesker som ønsket meg lykke til med operasjonen.

Nå har jeg kommet hjem igjen, og alt har gått kjempebra!

Jeg ble operert på morgenen den 16. mai, og var i full vigør igjen på ettermiddagen. (Fikk nok en ganske kraftig rus, for jeg var rimelig ute av det på oppvåkningen ;))

17. mai var jeg i så fin form at jeg kunne kobles fra Ringer, og tusle ut for å se på både barnetog og borgertoget.

Det var ikke noe problem å få i meg all væsken jeg skulle - jeg klarte til og med mer enn kravet :)

Fikk litt luftsmerter på kvelden i går, men det gikk over med litt rolig massasje av magen.

Nå koser jeg meg med litt avsilt grønnsakssuppe og tynn FUN-saft - alt i _små_ doser over lang tid.

Jeg har ikke veid meg siden jeg ble lagt inn, så det blir litt spennende i morgen å se hvordan det står til på den fronten. Formen ellers er upåklagelig :)

Jeg og mini-magen min har det bare bra :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306606-tusen-takk-for-alle-lykke%C3%B8nskninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest mamsemor

Lykke til fremover :)))))

Har en venninne som tok operasjonen i april på Aleris i Oslo, altså privat, hun har dessverre hatt litt kompikasjoner i starten, men nå går alt bra, så morsomt å følge henne !!!!!!!!

Og nå blir det like morsomt og spennende å følge deg :) !!!

(kanskje du også er medlem inne på vektoperasjon.no ....?)

Lykke til fremover :)))))

Har en venninne som tok operasjonen i april på Aleris i Oslo, altså privat, hun har dessverre hatt litt kompikasjoner i starten, men nå går alt bra, så morsomt å følge henne !!!!!!!!

Og nå blir det like morsomt og spennende å følge deg :) !!!

(kanskje du også er medlem inne på vektoperasjon.no ....?)

Jepp, jeg er på vektoperasjon.no også :)

Hva slags komplikasjoner hadde vennen din da?

Jeg tror det går rimelig bra med meg - så langt i alle fall. Klarer å få i meg drikket jeg skal - selv om jeg må tvinge i meg noe av det.

Merkelig hvor mett man blir...

Annonse

Gjest mamsemor

Jepp, jeg er på vektoperasjon.no også :)

Hva slags komplikasjoner hadde vennen din da?

Jeg tror det går rimelig bra med meg - så langt i alle fall. Klarer å få i meg drikket jeg skal - selv om jeg må tvinge i meg noe av det.

Merkelig hvor mett man blir...

Hun fikk en utposning på tarmen, slik at alt stoppet opp, ikke fikk hun i seg drikke, ikke kom noe ut osv., så hun måtte inn å reoperere. Hun har vært mye kvalm og uvel, dette kommer nok av at hun ikke klarer å drikke så mye, så hun har hatt noen døgn på sykehuset med intravinøs væske, da er hun fin igjen, så lite væskeinntak har nok vært grunnen.

Nå har hun begynt å spise litt, uvant å vri om hjernen til å spise s e i n t og lite :)

Lykke til til deg også jubalong :)

(på 1 1/2 mnd har hun nå gått ned 15 kilo, det merkes godt på humøret hennes :))))))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...