Lillemus Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Sprek uke! Mandag - fri Tirsdag - syklet til og fra jobb, litt gåing med ungene opp til skolen, ble 15,4 km tilsammen Onsdag - ca. 2 1/4 km joggetur med kjæresten, han var halvdød... Torsdag - 13 km sykkeltur, noen harde motbakker Fredag - 19 km (!) sykkeltur, tildels temmelig hardt, bl.a. 4,3 km konstant ganske så seig motbakke... Lørdag (17. mai) - sesongens første 5 km joggetur! I fjor hadde jeg som mål å jogge en litenrunde, nå jogget jeg 5 + nesten halvannen km i tillegg. ) Det var en av disse dagene hvor det bare fløt og jeg hadde følelsen av at jeg bare kunne fortsette og fortsette hele kvelden. ) Søndag - 2 kms rusletur i marka for å sjekke ut en leirplass til sommerens campingtur og nå i kveldinga jogget vi 4 runder der jeg jogget i går, altså ca. 3 km. ) Da vi kom tilbake tok jeg 50 hoppetauhopp + 25 situps. Hans mål nå er 5 runder, mitt er 8, det første delmålet mitt så får jeg se om jeg klarer 13 runder = 1 mil i løpet av sommeren.... ) Artig å kjenne at kroppen funker som den skal! ))) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Jeg er også fornøyd med uka. Ryggen er helt god igjen, og formen er stigende :-) Mandag: 1 time hagearbeid med raking, rydde kvist, klippe gress osv Onsdag: 50 min jogging/rask gange. Var ikke i toppform pga tom mage. Fredag: Løp den lange runden min på ca 8 km - 1 time og 5 minutter. Utrolig deilig å starte dagen slik :-) Søndag: Syklet 3 km til en skole i narheten sammen med ungene. Vi lekte i tarzan-jungelen der, løp, hoppet og slengte oss i ca en time - og syklet tilbake. Jeg hadde hun minste bakpå. Har lyst på en løpetur i kveld, men tviler på at det blir noe... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Ikke noen uke hvor jeg føler jeg har stått på...: Man: 30 min rask gange Ons: 1 t aerobics + 1 t rask gange Tors + fre: 30 min rask gange Søn: 45 min rask gange Ser ikke så ille ut når jeg skrev det ned- men kroppen føles pløsete og som om jeg bare har sittet.. :-( 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Jøss! Jeg må si du har trent mye, ble nesten sliten bare ved å lese. Utrolig bra! Jeg har hatt treningsforbud av tannlegen, hehe. Jeg opererte ut en tann sist uke, og det sto i skrivet jeg fikk med hjem at jeg ikke skal løpe på en uke. Jeg tenker jeg er klar i morgen igjen. Mandag hadde jeg 12579 steg, tirsdag såvidt under grensen for det jeg rapporterer. Jeg hadde noen turer i løypa, i tillegg til at jeg sleit med flere bøtter med sand. Det er trening det også 0 Siter
Gjest klaymen Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Mandag: syklet t/r Tusenfryd, ca 6km Tirsdag: syklet t/r biblioteket, 14km Onsdag: gikk fra P-plass til jobb, tils 20min Fredag; løp runden, ca 3km Lørdag: 17.mai-toging... Søndag: fri 0 Siter
....AV Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Mandag: Familietur på et par timer på grusveier ved hytta. Onsdag: 6 km jogging. Har funnet en ny løype i skogen her med blandet terreng grusvei/skogsvei, det var deilig å løpe i skogen. Fredag: 1 time Friskis&Svettis. Lørdag: ca 3 km 17.maitog. Småløp fra sted til sted for å få sett ungene flere ganger. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Én enslig joggetur på ca 4 kilometer skogssti. Ikke mye på en uke, men slik ble det. 0 Siter
Jorunn Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Etter en uke med reising over meste parten av Norge, Nord-Finland og dertilhørende snø i Tromsø, ble det ikke en veldig aktiv uke. Onsdag: jogget 5 km Torsdag: gikk hardt i 1 time Søndag: jogget 6.3 km i strålendes solvær her i sør 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Jeg slenger meg på her, jeg også: Mandag - rask gange i 30 minutter Tirsdag - sykkel til og fra en venninne, jævla bratt hjem. Onsdag - samme sykkelturen som tirsdag, ca 300 kalorier forbrent pr tur Torsdag - ingenting Fredag - 30 min rask gange Lørdag - 17. maitog, traske-traske-traske Søndag - 3,5 times skogstur med familien, ungene på sykkel. Rask gange og delvis løping. Jeg er kjempefornøyd! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.