Gå til innhold

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Kuren begynte i går. Og ble avsluttet i dag kl 17 :P

Suppa var god den. I går. I dag har både kjæresten min og jeg nesten brekt oss bare av å tenke på den. Unngått å gå ut på kjøkkenet, for der lukter det suppe.

Gikk fint i går, spiste ca 5 skåler suppe, litt frukt og masse vann.

Gikk ned 500 g til i dag. Spist 1 skål suppe i dag, men klarte ikke mer.

Både kjæresten min og jeg har nå innsett hvor mye bedre mat vi spiste på ketolysekuren i fjor, og har så smått begynt å motivere oss til oppstart i morgen igjen. Det gikk jo strålende forrige gang, men vi mista litt fokus og datt ut. Men alle kiloene er ikke på igjen da :o) Jeg gikk ned 10 kg, og han 17 kg på underkant av 2 måneder, så det virker jo :o)

Dere som hadde tenkt til å prøve suppa: DROPP DET!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306802-oppdatering-av-7-dagers-suppekur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Jaja, slik går det når man ikke eier viljestyrke. :-)

Det der har ikke noe med viljestyrke å gjøre, klarer fint å gå på andre kurer. Men er det noe vits å fortsette når man brekker seg av maten, og ikke får spist? Ikke vits å gå ned i vekt av den grunn at man ikke har spist noe.

Tenkte denne suppegreia kunne være en kickstart på videre lavkarbo, men like greit å starte på lavkarbo med en gang. Da kan man hvertfall spise :o)

Annonse

candyqueen_83

Guri som jeg skvatt til litt da jeg så overskriften på 100 nyeste! Trodde et øyeblikk at det sto oppdtaering av 7-dagers SOPPKUR!!

Jeg begynte å lure på hvor mye folk egentlig vil dele med ukjente på nettet! *ha ha*

Hahaha!! ;O)

Den står i en link lenger ned. Hele kuren finner du om du søker på suppekur på google.

ja det der hørtes ikke ut som en dum slankekur(":) jeg drikker en te som heter slimmi herb er gansge bra å skal drikkes kald smaker heller ikke no dritt.

Er det samma hva slags suppe man spiser?

trenger å gå ned noen kilo etter at jeg fikk min datter for et år siden. hehehe....

candyqueen_83

ja det der hørtes ikke ut som en dum slankekur(":) jeg drikker en te som heter slimmi herb er gansge bra å skal drikkes kald smaker heller ikke no dritt.

Er det samma hva slags suppe man spiser?

trenger å gå ned noen kilo etter at jeg fikk min datter for et år siden. hehehe....

Vil heller anbefale en lavkarbodiett. Den suppa er ikke god for noen.

www.lavkarbo.no

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...