Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag kom min Hoop i posten:-)

Den var større enn jeg hadde trodd, men var mye enklere å rocke med enn Grete Roede rockeringen. 10 minutter var nok for i dag. Da gjorde det vondt rundt magen, men ikke så vondt at jeg tror det blir blåmerker av det.

Midjemål i dag: 73 cm.

Mål: 68 cm.

Sju uker til vi skal til syden. Håper da at målet er nådd :-)

Fortsetter under...

Har du fått din ja. Jeg bestilte for 9 dager siden, men ikke fått den ennå.

Men ti minutter? Står det ikke bare 1-2 min om dagen den første uka?

Hihi

Du vet jo amerikanerne. De skal jo være så innmari på den sikre siden. 10 minutter gikk så det suste. Jeg er i ok form, så jeg er ikke redd for å skade meg. Tror nok kroppen vil si fra. Du skal få beskjed i mårra hvis jeg ikke kommer meg opp av senga.

Det tok forresten nesten tre uker fra bestilling til jeg fikk den.

For en uinnvidd:

Er dette en annerledes rockering? Hva er spesielt med den? Hvor er den kjøpt?

Den er større og tyngre enn en vanlig rockering. Den har også "riller" på innsiden som maserer "mageflesket". Det at den er større og tyngre gjør at den er lettere å rocke med.

Jeg bestillte min på: http://www.sports-hoop.com/

Den er mye billigere enn den vanlige varianten fra Grete roede.

candyqueen_83

Hihi

Du vet jo amerikanerne. De skal jo være så innmari på den sikre siden. 10 minutter gikk så det suste. Jeg er i ok form, så jeg er ikke redd for å skade meg. Tror nok kroppen vil si fra. Du skal få beskjed i mårra hvis jeg ikke kommer meg opp av senga.

Det tok forresten nesten tre uker fra bestilling til jeg fikk den.

Åh, så lenge. Jeg som gleder meg så fælt :o)

Leste på et annet forum at det var et slit med tre minutter, og at de ble helt blå. Lekkert.

Annonse

Åh, så lenge. Jeg som gleder meg så fælt :o)

Leste på et annet forum at det var et slit med tre minutter, og at de ble helt blå. Lekkert.

Det kan kanskje være et slit, men jeg har brukt Grete roede rockeringen i flere år. Det siste året har jeg hatt en pause. Kunne stå flere timer uten å bli svett. Med hoopen var det tyngre, og det er jo veldig bra.

Gjest Tatjana

Den er større og tyngre enn en vanlig rockering. Den har også "riller" på innsiden som maserer "mageflesket". Det at den er større og tyngre gjør at den er lettere å rocke med.

Takk for svar. Jeg spør litt videre jeg:

Siden er amerikansk. Måtte du betale toll? Er det omfattende å bestille å få det hit? Jeg tenker på fortolling og slikt.

Gjest togli

Toll? Pris?

Hvilken bør jeg kjøpe hvis jeg veier 58 kg?

Ja, jeg vet jeg er lat ;)

Takk for svar. Jeg spør litt videre jeg:

Siden er amerikansk. Måtte du betale toll? Er det omfattende å bestille å få det hit? Jeg tenker på fortolling og slikt.

Nei, må ikke betale toll. Den jeg kjøpte kostet 34 dollar. Det er godt under tollgrensen. Frakten kom riktignok i tillegg på 32 dollar. Ble totalt 66 usd. Ca 320 kr.

Hun som importerer til norge skal ha 499 kr + frakt på 100 kr. Det lønner seg derfor å bestille fra utlandet. Jeg betalte med kort og hadde ingen problemer med det.

candyqueen_83

Nei, må ikke betale toll. Den jeg kjøpte kostet 34 dollar. Det er godt under tollgrensen. Frakten kom riktignok i tillegg på 32 dollar. Ble totalt 66 usd. Ca 320 kr.

Hun som importerer til norge skal ha 499 kr + frakt på 100 kr. Det lønner seg derfor å bestille fra utlandet. Jeg betalte med kort og hadde ingen problemer med det.

Jeg kjøpte den tyngste jeg, så tror jeg må betale toll. Ble 74 dollar tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...