Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest baremei

Kjekt å høre at det går så bra med deg, jubalong:) Krysser fingrene for at du går sommeren i møte på like beine skinner:) Får jeg spørre hvilken næringsdrikk du tar? Er den ok, synes du?

Drister meg til å ønske deg god helg allerede, er det ikke herlig med vår?! (er litt våryr,jeg, skjønner du;)

Kjekt å høre at det går så bra med deg, jubalong:) Krysser fingrene for at du går sommeren i møte på like beine skinner:) Får jeg spørre hvilken næringsdrikk du tar? Er den ok, synes du?

Drister meg til å ønske deg god helg allerede, er det ikke herlig med vår?! (er litt våryr,jeg, skjønner du;)

Jeg drikker Fortimel. Synes den smaker helt ok.

Det som er "dumt" med den er at jeg blir så usigelig mett. Men det er vel også meningen :)

Jeg tar i mot ønsket om en god helg. Her blir det nok mest riving av bad i helgen...

Det helt fristende vårværet glimrer med sitt fravær, men kanskje vi finner det igjen i helgen :)

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1211488245' post='3881687]

Steike, jubis - du er skitflink, på godt trøndersk!!! Det må være utrolig deilig å se vektnåla sige (nå har den jo rast) i riktig retning :o)

Hvor lang tid regner du med å bruke til delmål og helmål?

He, he -takk for godt, trøndersk kompliment :)

Ja, det et veldig godt å se nåla bevege seg i riktig retning.

Nå har den jo gjort det mange ganger før, men nå regner jeg med at den fortsetter å gå nedover, og så blir stående en god stund :)

Tja, jeg har ikke helt tenkt over tidsperspektivet her. Det er ganske vanlig å ha gått ned rundt 20 kg i løpet av de første 3 mnd etter operasjonen.

Så sies det at man kan forvente å gå ned 2/3 av _overvekten_ i løpet av 1-1,5 år.

Helt ærlig talt så håper jeg jo å klare å gå ned mer enn det, og regner med å bruke mer enn bare operasjonen til å klare det. Litt egeninnsats skal jeg også legge inn :)

Målet er å veie under 70 kg, og jeg har håp om at det kan skje om ca 1 år :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...