Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest klaymen

Var litt vanskelig å finne overskrift til dette innlegget... Altså, jeg løper/går en times tid, tildels ganske bratt. Og da blir jeg selvf svett og varm. Men jeg blir også veldig "tørrslimete" i halsen, slimet er så tørt at hvis jeg svelger kleber det i halsen. ubehagelig. I dag hadde jeg med vann og drakk litt på turen, men det hjalp ikke.

Hva drikker dere (hvis noe) på en ca times joggetur? Når jeg drakk vann i dag virket det nesten som det bare gjorde vondt verre i halsen, og jeg ble full i magen. Er det noe annet som funker bedre, som ikke er kjempedyrt og fullt av glukose?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307008-slim-i-halsen-og-drikke-p%C3%A5-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drikker ikke noe når jeg er ute og jogger for jeg gidder ikke drasse med meg drikkeflaske. :o)

Når jeg sykler prøver jeg å huske å ta med en vannflaske om jeg vet jeg skal sykle langt. Jeg har alltid vann, liker ikke andre sportsdrikker, de smaker sikkert godt, men for meg er det bare vann som virkelig slukker tørsten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...