Gå til innhold

Badeshorts for jenter

Anbefalte innlegg

Gjest badeshorts
Skrevet

Uff hater badesesongen hvor jeg må vise fram cellulittene jeg har på rompe og lår. Hvorfor er det bare gutta som får gå i badeshorts? Hvorfor finnes det ikke badeshorts for jenter og? Det nærmeste er hotpants, men de dekker ikke mye. Noen som har sett badetøy for jenter som er litt mer short-aktig? Dvs. at det iallefall dekker rompa og øvre delen av lårene.

Gjest liker heller ikke å gå for naken
Skrevet

jeg harven slags badeshorts som er samme stff som bikinien,går et stykke med på lårene..

Gjest mandolina
Skrevet

Kjøp badesarong og bruk den over badedrakten, og legg den fra deg bare når du er ute i vannet og bader.

Hilsen

Skrevet

Det er ingen andre enn deg selv som ser disse celulittene. :o) Og hva gjør det om noen skulle se dem? Bruk bikinien din, nyt sola og varmen og kos deg! :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Med noen bikinimerker følger et slags sjal som kan brukes som skjørt over bikinibuksen, gjerne i samme farge som bikinien. Sjekk f.eks. under "accessories" her: http://www.scampi.se/

Hakket nettere enn fotballshorts...

• 3 uker senere...
Skrevet

Den var midt i blinken ja. Er dette en badeshorts egentlig eller bare en strandshorts?

Litt sent svar kanskje men...

Er nok ikke egentlig en badeshorts. Men min erfaring er at de som er laget for å bade med er så rart stoff som ikke holder fasongen bra. Jeg ville hvertfall ha badet med denne :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...