Gjest visille Skrevet 28. juni 2001 Del Skrevet 28. juni 2001 I følge min diett kan jeg spise ubegrenset med grønnsaker til hvert måltid. Dette fører til at jeg spiser opptil 10 gulrøtter pr. dag. Kan dette bli for mye av det gode, eller kan jeg bare gumle i vei? Jeg spiser også veldig mye agurk. Bør jeg kutte ned? Takknemlig for svar. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 28. juni 2001 Del Skrevet 28. juni 2001 hei! jeg vet ikke om det er farlig, men jeg har ihvertfallselv erfart at hvis jeg har spist mye gulrøtter i en periode, så har dse begynt å smake skikkelig vondt... vet ikke hvorfor... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maret Skrevet 28. juni 2001 Del Skrevet 28. juni 2001 Farlig er det ikke. Men spiser du veldig veldid mye vil du bli knalloransje 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 30. juni 2001 Del Skrevet 30. juni 2001 Hei visille Det er ikke farlig å spise mye gulrøtter og agurk. Forsøk likevel å variere mest mulig mellom ulike typer grønnsaker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.