Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Ja det er gøy å pynte seg skikkelig når en først skal. Slike kjoler som går inn under rompa er bare fine på dem som har små romper synes jeg. Tror min er bygdas største haha, neida langtifra, men den kunne vært littegrann mindre.

He, he, vi har vel alle noe vi ikke er fornøyd med :0)

Sikker på at du ser det best selv, er som regel slik..

Gjest mora2
Skrevet

DEt klør da. Alltid kløe uansett hva jeg tar på. og da blir de hissige og røde. Men det finnes sikkert en løsning til slutt :)

Ok..Hm.. Kjipe greier...

Skrevet

Men du: Er du sikker på at et slikt "skjørt under skjørtet" vil gi den rette effekten da? Du ønsker at folk ikke skal legge merke til leggene dine, men kan jo risikere at de istedet tenker at "det var jammen en snodig kjole".

Jeg tror jeg ville ha gått for opake lyse strømper, eventuelt en annen kjole som er lang i seg selv.

Skrevet

Men du: Er du sikker på at et slikt "skjørt under skjørtet" vil gi den rette effekten da? Du ønsker at folk ikke skal legge merke til leggene dine, men kan jo risikere at de istedet tenker at "det var jammen en snodig kjole".

Jeg tror jeg ville ha gått for opake lyse strømper, eventuelt en annen kjole som er lang i seg selv.

:) Ja jeg vet selvsagt ikke hvordan det ville sett ut, men tenkte en forlengelse av det tynne gjennomsiktige. Best er nok en lang kjole. Kommer mere og mere klart for meg, så jeg får kanskje heller investere i en kjole. Prøve lånekjolen først, så får jeg vurdere derfra. Har fått tilbud om en annen kjole som min søster har, den er sånn bronsjefarget, og ikke helt det jeg er ute etter til et sommerbryllup om du forstår. Jeg har ikke sett den enda, men den er fotsid.

Skrevet

:) Ja jeg vet selvsagt ikke hvordan det ville sett ut, men tenkte en forlengelse av det tynne gjennomsiktige. Best er nok en lang kjole. Kommer mere og mere klart for meg, så jeg får kanskje heller investere i en kjole. Prøve lånekjolen først, så får jeg vurdere derfra. Har fått tilbud om en annen kjole som min søster har, den er sånn bronsjefarget, og ikke helt det jeg er ute etter til et sommerbryllup om du forstår. Jeg har ikke sett den enda, men den er fotsid.

'' Har fått tilbud om en annen kjole som min søster har, den er sånn bronsjefarget..''

Ikke for å være veldig pirkete, men dette er en av mine kjepphester: Det heter (og skrives) bronse. Uten j. :-)

Skrevet

'' Har fått tilbud om en annen kjole som min søster har, den er sånn bronsjefarget..''

Ikke for å være veldig pirkete, men dette er en av mine kjepphester: Det heter (og skrives) bronse. Uten j. :-)

takk :)

Skrevet

takk :)

Velbekomme ;-)

Alltid litt nervøs når jeg skriver rette-svar...

Skrevet

Velbekomme ;-)

Alltid litt nervøs når jeg skriver rette-svar...

Ikke vær nervøs for å si det til meg :) Hvis man er i en diskusjon, så kan det kanskje være irriterende med rettelser, men det forstår du sikkert. Så bare rett meg du, jeg diskuterer sjeldent heftig. Jeg var ingen konge i norsktimene for å si det sånn ;)

Skrevet

Ikke vær nervøs for å si det til meg :) Hvis man er i en diskusjon, så kan det kanskje være irriterende med rettelser, men det forstår du sikkert. Så bare rett meg du, jeg diskuterer sjeldent heftig. Jeg var ingen konge i norsktimene for å si det sånn ;)

Det verste med "bronsje" er jo at det står skrevet i aviser og det høres på TV titt og ofte,- så jeg skjønner hvor du tar det fra ;-)

Gjest togli
Skrevet

Må prøve det også ja. Skikkelig teit av meg å være så opptatt av sårene, jeg ser dem nok hundre ganger bedre enn alle andre....

Jeg skal love deg at andre ikke legger merke til dem!! Går det evt an å dekke til med concealer? Det finnes jo også "strømpebukser" man sprayer på beina. Kanskje dekker dette ujevnheter? Evt. spraytan i salong? Brun hud dekker bedre enn hvit hud.

Skrevet

Jeg skal love deg at andre ikke legger merke til dem!! Går det evt an å dekke til med concealer? Det finnes jo også "strømpebukser" man sprayer på beina. Kanskje dekker dette ujevnheter? Evt. spraytan i salong? Brun hud dekker bedre enn hvit hud.

''Det finnes jo også "strømpebukser" man sprayer på beina'' Det har jeg akdri hørt før, ja kanskje det kan dekke uten å klø i sårene. Skal ha det i bakhodet om det blir den "knekjolen" takk :)

Gjest togli
Skrevet

''Det finnes jo også "strømpebukser" man sprayer på beina'' Det har jeg akdri hørt før, ja kanskje det kan dekke uten å klø i sårene. Skal ha det i bakhodet om det blir den "knekjolen" takk :)

Jeg har ikke prøvd dem, men her er iallefall noen som er fornøyde :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=167365

Skrevet

Jeg har ikke prøvd dem, men her er iallefall noen som er fornøyde :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=167365

Den høres ut til å være midt i blinken for meg! :) Tenk så deilig å slippe å kjenne på strømpebuksen som gjerne sklir og blir feil i skrittet. Skal prøve å finne norsk forhandler, den må jo finnes uten nettbutikk skulle en tro :)

Sakset til interesserte:

NYCE LEGS Spray-on Nylons er et patenteret produkt, hvis indhold af den plantebaserede liposome proces (LipoCeutrical) allerede tegner til at blive en global bestseller. Man sprøjter (eller airbrusher som det også hedder) sig til nylon-strømpe-perfekte ben – med den mærkbare forskel, at benene stadig er bare. Det fine silkeagtige pust lægger sig som et fint lag ekstra – men perfekt – hud på benene. Looket er naturligt, men småskavanker som misfarvninger og fremtrædende blodårer skjules.

Sprayen er handy og let at bruge. Produktet tørrer hurtigt, smitter ikke af og løber ingen steder – selv ikke i en kraftig byge. Huden kan ånde gennem NYCE LEGS Spray-on Nylons, og der er tale om et miljøvenligt produkt, der kan vaskes af med vand og sæbe.

Produktet indeholder hvad der vil svare til ca. 5 par strømper.

Fås i nuancerne:

Lys – anbefales til lyse ben

Medium – anbefales til lyse og ben med noget farve

Mørk – anbefales til ben som er brune

Gjest togli
Skrevet

Den høres ut til å være midt i blinken for meg! :) Tenk så deilig å slippe å kjenne på strømpebuksen som gjerne sklir og blir feil i skrittet. Skal prøve å finne norsk forhandler, den må jo finnes uten nettbutikk skulle en tro :)

Sakset til interesserte:

NYCE LEGS Spray-on Nylons er et patenteret produkt, hvis indhold af den plantebaserede liposome proces (LipoCeutrical) allerede tegner til at blive en global bestseller. Man sprøjter (eller airbrusher som det også hedder) sig til nylon-strømpe-perfekte ben – med den mærkbare forskel, at benene stadig er bare. Det fine silkeagtige pust lægger sig som et fint lag ekstra – men perfekt – hud på benene. Looket er naturligt, men småskavanker som misfarvninger og fremtrædende blodårer skjules.

Sprayen er handy og let at bruge. Produktet tørrer hurtigt, smitter ikke af og løber ingen steder – selv ikke i en kraftig byge. Huden kan ånde gennem NYCE LEGS Spray-on Nylons, og der er tale om et miljøvenligt produkt, der kan vaskes af med vand og sæbe.

Produktet indeholder hvad der vil svare til ca. 5 par strømper.

Fås i nuancerne:

Lys – anbefales til lyse ben

Medium – anbefales til lyse og ben med noget farve

Mørk – anbefales til ben som er brune

Jeg blir kjempeglad hvis du kan avlegge rapport etterpå! Greit å vite om "strømpebuksene" funker :)

Skrevet

Jeg blir kjempeglad hvis du kan avlegge rapport etterpå! Greit å vite om "strømpebuksene" funker :)

Jeg har et håp om å finne dem i butikk, jeg er sikkert litt kjerring når jeg sier jeg ikke handler på nettet.... Men finner jeg ikke så har jeg lyst til å prøve netthandel ja. Det var en spennende vare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...