Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt

Hei og hopp folkens.

Til de som sverger til å gå ned maks en halvkilo i uka - det er helt ok - gjør det som passer dere best, jeg ønsker ikke å provosere noen med måten jeg gjør det på.

Men ellers har jeg nå tatt av åtte kilo - siden 23. april.

Føler meg helt knall, trives helt greit med Eurodiett mat foreløpig, og begynner nå å fase inn mat igjen - men kun ketogen mat.

Det er utrolig deilig å ikke være sulten, ikke ha sug, ikke være stuptrøtt, og å se resultater både i omfang og på vekta.

I helga kjøpte jeg nye bikinier - og fra å ikke bruke bikini i det hele tatt, men derimot badedrakt i størrelse 56, var det ganske kult å se at jeg kunne ta en bikintruse i 42 siden den jeg ville ha var utsolgt i 44....

Lykke til alle sammen der ute!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307227-p%C3%A5-vei-ned-i-vekt-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valnøtt

Så fantastisk flott, Valnøtt!!!

Jeg gleder meg også til jeg skal ut å shoppe i mindre størrelser :)

Jepp - det ersåkult!!!

Jeg kommer aldri til å glemme de første turene i vanlige-størrelser-avdelingene... Det var stort :-) Og jeg sverget en helig ed på at jeg aldri mer skal inn i bib avdelingen...

Hvordan går det med deg - får du i deg vannet og jernet og alt sammen?

Jeg lurte på en ting - når du får i deg så lite mat som du gjør nå - blir du ikke veldig slapp og sliten da?

Gjest Valnøtt

For ordens skyld - det er ikke åtte kilo siden størrelse 56 da... Det begynner å nærme seg femti kilo siden. (jøss... det så jammen ut som et stort og rart tall nå som jeg så det svart på hvitt....)

Men altså åtte kilo i denne vektnedgangsprossessen etter stillstand en god stund.

Gjest jobbløs og overvektig

Jepp - det ersåkult!!!

Jeg kommer aldri til å glemme de første turene i vanlige-størrelser-avdelingene... Det var stort :-) Og jeg sverget en helig ed på at jeg aldri mer skal inn i bib avdelingen...

Jeg lurte på en ting - når du får i deg så lite mat som du gjør nå - blir du ikke veldig slapp og sliten da?

Hva er egentlig vanlig størrelse _altså når kan man slippe bib-avdelingen? 44?

Annonse

Gjest ViViola

Så bra - og jeg kjenner veldig, veldig godt den følelsen av å minke!

Jeg følger et annet opplegg enn deg, men også jeg er fornøyd: -drøyt 5 kg siden 6. mai. DET ER SÅ HERLIG! Enda bedre er alle disse cm'erne som har forsvunnet!

Synes det er helt topp, jeg, at vi har ulike metoder for å nå målet. Ikke alt passer for alle, og det er kjempeviktig å ta inn over seg.

Lykke til videre!

Gjest Valnøtt

OK, det er et stykke dit - for å si det mildt.

Opp med hodet - vi må ned en kilo av gangen alle sammen :-)

Når du først finner et opplegg som passer for deg og som du trives med så er det ikke så verst å drive med livststilsendringer - og da kommer resultatene etterhvert :-)

Gjest Valnøtt

Så bra - og jeg kjenner veldig, veldig godt den følelsen av å minke!

Jeg følger et annet opplegg enn deg, men også jeg er fornøyd: -drøyt 5 kg siden 6. mai. DET ER SÅ HERLIG! Enda bedre er alle disse cm'erne som har forsvunnet!

Synes det er helt topp, jeg, at vi har ulike metoder for å nå målet. Ikke alt passer for alle, og det er kjempeviktig å ta inn over seg.

Lykke til videre!

5 kilo siden begynnelsen av mai er FLOTT!!! Stå på - med god grunn til å holde hodet høyt :-)

Gjest ViViola

5 kilo siden begynnelsen av mai er FLOTT!!! Stå på - med god grunn til å holde hodet høyt :-)

Hodet er hevet, også mens jeg gamper avgårde på tredemølla på helsestudioet - med speil i alle retninger... Huff, det ser ikke bra ut, men hva faen bryr det meg?!

:-)

Vi må stå på, og jeg vurderer faktisk også bikini...

Gjest Valnøtt

Hodet er hevet, også mens jeg gamper avgårde på tredemølla på helsestudioet - med speil i alle retninger... Huff, det ser ikke bra ut, men hva faen bryr det meg?!

Vi må stå på, og jeg vurderer faktisk også bikini...

Hah!!! Jeg trener på helsestudio ja!

I begynnelsen hadde jeg ett sted i spinningsalen hvor jeg ikke kunne se speilet - der var jeg helt avhengig av å få sitte...

Men nå - pyttsann. Jeg trener det jeg vil der jeg vil. Viser seg at de andre på sånne steder ikke er der for å bite hodet av sånne som meg likevel...

(Også er det alltid like kult når man skal trene beina og det er noen sterkinger der - vi som er vant til å spise opp maten vår er gjerne sterke som juling i beina...)

Annonse

Gjest ViViola

Hah!!! Jeg trener på helsestudio ja!

I begynnelsen hadde jeg ett sted i spinningsalen hvor jeg ikke kunne se speilet - der var jeg helt avhengig av å få sitte...

Men nå - pyttsann. Jeg trener det jeg vil der jeg vil. Viser seg at de andre på sånne steder ikke er der for å bite hodet av sånne som meg likevel...

(Også er det alltid like kult når man skal trene beina og det er noen sterkinger der - vi som er vant til å spise opp maten vår er gjerne sterke som juling i beina...)

Seriøst - jeg bryr meg ikke om hva jeg ser, men samtidig er jeg bevisst nok til å se at det ikke tar jeg sånn ekstremt vakkert ut.

Heldigvis er vi maaaaange med mange kilo for mye der, sjelden at det er noen av disse bole-gutta på plass på den tiden av døgnet hvor jeg kan benytte fasilitetene.

Og som du sier - vi som spiser opp, vi driter oss ikke ut på styrken!

Jepp - det ersåkult!!!

Så langt slipper jeg jern - har et solid lager fra før :)

Jeg sliter litt med å få i meg 1,5 l med vann, men jobber med saken.

Og ja, jeg blir litt fortere sliten, men ikke så mye at det går ut over det daglige.

Merker det mer hvis det skjer noe spesielt, eller jeg gjøre mye.

Sånn til vanlig er jeg i kjempefin form :)

candyqueen_83

Så flink du er :o) Jeg har igjen begynt på ketolyse, er jo nesten samme virkningen som eurodietten, bare at maten er annerledes :o) Gått ned 2.5 kg siden onsdag. Og da har jeg spist masse god mat :o)

Lykke til videre! Morsomt at du kommer med oppdateringer :o)

Gjest Valnøtt

Så flink du er :o) Jeg har igjen begynt på ketolyse, er jo nesten samme virkningen som eurodietten, bare at maten er annerledes :o) Gått ned 2.5 kg siden onsdag. Og da har jeg spist masse god mat :o)

Lykke til videre! Morsomt at du kommer med oppdateringer :o)

Du er kjempeflink! Ketolyse har jeg stor tro på :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...