Gå til innhold

finnes det gravid-forum..

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

som er litt mer som DOL? Jeg har liksom bare behov for noen råd og tips, føler meg helt bortkommen på babyverden og sånne steder der folk har mest interesse av å legge ut magebilder og bilder av alt utstyret de kjøper. For meg er det helt uintressant. Men her på gravidforum er det så lite folk, flest som bare lurer om de er gravide. Jeg er sikkert sær og vanskelig, jeg vet det..Kanskje vente til jeg kan bli med i "foreldre-småbarn" forum her på DOL :-)

Skrevet

Det er en forum her som heter graviditet.

Gjest Vinterstorm
Skrevet

Bare spør i vei om det du lurer på, for det er mange som svarer og leser inne på graviditetsforumet, selv om de ikke er gravide akkurat nå.

Gjest lille mirakel
Skrevet

Du kan jo prøve www.lillemirakel.com

:-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Du kan jo prøve www.lillemirakel.com

:-)

takk!

Skrevet

Du må bare stille spørsmål på småbarns-forum, vet du.

Der finner du oss som har barn, og dermed vet litt om hva man trenger og hva man ikke trenger osv.

Gjest Sensibell
Skrevet

Det er en forum her som heter graviditet.

www.snartmamma.com

www.foreldreforumet.no

Den første er et stort brukersted med mange brukere, den siste er ltt mer intim, blir lettere kjent med de koselige som er der inne :)

Lykke til :-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...