Gjest Aimabel Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 som er litt mer som DOL? Jeg har liksom bare behov for noen råd og tips, føler meg helt bortkommen på babyverden og sånne steder der folk har mest interesse av å legge ut magebilder og bilder av alt utstyret de kjøper. For meg er det helt uintressant. Men her på gravidforum er det så lite folk, flest som bare lurer om de er gravide. Jeg er sikkert sær og vanskelig, jeg vet det..Kanskje vente til jeg kan bli med i "foreldre-småbarn" forum her på DOL :-) 0 Siter
Gjest Vinterstorm Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Bare spør i vei om det du lurer på, for det er mange som svarer og leser inne på graviditetsforumet, selv om de ikke er gravide akkurat nå. 0 Siter
Gjest lille mirakel Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Du kan jo prøve www.lillemirakel.com :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Du kan jo prøve www.lillemirakel.com :-) takk! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Du må bare stille spørsmål på småbarns-forum, vet du. Der finner du oss som har barn, og dermed vet litt om hva man trenger og hva man ikke trenger osv. 0 Siter
Gjest Sensibell Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Det er en forum her som heter graviditet. www.snartmamma.com www.foreldreforumet.no Den første er et stort brukersted med mange brukere, den siste er ltt mer intim, blir lettere kjent med de koselige som er der inne Lykke til :-))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.