Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde jeg tenkt i dag, sånn som vi gjorde da jeg var barn, i folie rett på glørene. Men hvor lang tid tar det, sånn ca? Hadde tenkt å bruke litt mindre poteter. Synes å huske at de store tok laaang tid, men er mulig det bare var tiden som gikk langsommere den gangen...

Gjest Elextra
Skrevet

Å bake poteter TAR lang tid, særlig de store.

Har ikke særlig erfaring med baking på grill, men i ovnen må de gjerne stå minst en time ved 200 grader.

Skrevet

Å bake poteter TAR lang tid, særlig de store.

Har ikke særlig erfaring med baking på grill, men i ovnen må de gjerne stå minst en time ved 200 grader.

Takk! Nå er de oppi, ganske små, og besøket kommer kl syv. Spent! :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Takk! Nå er de oppi, ganske små, og besøket kommer kl syv. Spent! :)

Bare de ikke blir sånn som venninna mi serverer dem. Kølsvarte 1 cm innover etter en time i glørne. :-D

Litt sent for denne gangen men skal du bake poteter i grill er det lurt å koke dem 10-15 minutter først.

Skrevet

Bare de ikke blir sånn som venninna mi serverer dem. Kølsvarte 1 cm innover etter en time i glørne. :-D

Litt sent for denne gangen men skal du bake poteter i grill er det lurt å koke dem 10-15 minutter først.

''Litt sent for denne gangen men skal du bake poteter i grill er det lurt å koke dem 10-15 minutter først.''

Smart det, men kan jeg spørre hvor lang tid du da lar dem (middels store) ligge på grillen?

Skrevet

De ble perfekte etter 50 minutter! :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Litt sent for denne gangen men skal du bake poteter i grill er det lurt å koke dem 10-15 minutter først.''

Smart det, men kan jeg spørre hvor lang tid du da lar dem (middels store) ligge på grillen?

Jeg koker poteter i ti minutter, pakker dem inn i aluminiumsfolie og legger dem på rista i grillen med lokket på. Da trenger de ca 40 minutter.

Skrevet

Jeg koker poteter i ti minutter, pakker dem inn i aluminiumsfolie og legger dem på rista i grillen med lokket på. Da trenger de ca 40 minutter.

Mange takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...