Gå til innhold

Hvite ringer under øynene etter solbriller

Anbefalte innlegg

Gjest Litt forfengelig nå kanskje
Skrevet

Er veldig opptatt av å beskytte huden rundt øynene og har derfor vært veldig flink å bruke solbriller i år. Nå har jeg derimot klart å få et tydelig hvitt skille under øynen. Ser ut som det er sovemerker/poser og det nytter ikke å sminke det vekk heller. Resultatet er at jeg ser konstant trøtt ut.

Har noen noen råd/tips om hva jeg kan gjøre for å skjule disse ringene? Vurderer å slutte med solbriller og sole øynene allikevel, men har jo ikke lyst på rynker istedet heller..

Noen som vet om det er veldig skadelig å bruke selvbruningskrem under øynene? Bedre enn sol ihvertfall?

Fortsetter under...

Gjest Elextra
Skrevet

Husker "problemet" fra ferier langt tilbake, men de siste 10-15 årene har jeg kontant brukt høy solfaktor i ansiktet (dagkrem med filter), så nå blir jeg ikke så brun i ansiktet at det blir tydelig skille fra solbriller. Noe å vurdere?

Ellers tror jeg at jeg ville forsøkt med solpudder, om du er heldig og finner rett farge - ofte blir de for oransje, i hvertfall til meg.

Gjest mora2
Skrevet

Du må nok kjøpe deg en god dekkrem, eller sole deg :0)

Tror ikke jeg ville smurt selvbruning under øynene, fargen blir ofte gulere enn vanlig..

Skrevet

Rynker får du før eller siden allikevel - og det er jo ekstrem soling som øker faren for flere enn de du normalt ville fått.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...