Gjest Litt forfengelig nå kanskje Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Er veldig opptatt av å beskytte huden rundt øynene og har derfor vært veldig flink å bruke solbriller i år. Nå har jeg derimot klart å få et tydelig hvitt skille under øynen. Ser ut som det er sovemerker/poser og det nytter ikke å sminke det vekk heller. Resultatet er at jeg ser konstant trøtt ut. Har noen noen råd/tips om hva jeg kan gjøre for å skjule disse ringene? Vurderer å slutte med solbriller og sole øynene allikevel, men har jo ikke lyst på rynker istedet heller.. Noen som vet om det er veldig skadelig å bruke selvbruningskrem under øynene? Bedre enn sol ihvertfall? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Husker "problemet" fra ferier langt tilbake, men de siste 10-15 årene har jeg kontant brukt høy solfaktor i ansiktet (dagkrem med filter), så nå blir jeg ikke så brun i ansiktet at det blir tydelig skille fra solbriller. Noe å vurdere? Ellers tror jeg at jeg ville forsøkt med solpudder, om du er heldig og finner rett farge - ofte blir de for oransje, i hvertfall til meg. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Du må nok kjøpe deg en god dekkrem, eller sole deg :0) Tror ikke jeg ville smurt selvbruning under øynene, fargen blir ofte gulere enn vanlig.. 0 Siter
Soulshine Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Rynker får du før eller siden allikevel - og det er jo ekstrem soling som øker faren for flere enn de du normalt ville fått. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.