Gå til innhold

Forvirret angående kjæresten min

Anbefalte innlegg

Gjest savner han sååå mye
Skrevet

Jeg er en jente på 33 år, kjæresten min er 26 år.

Nå har jeg ikke hørt noe fra han på fem døgn.Dette synes jeg er utrolig merkelig. Jeg forstår virkelig ikke hva som har skjedd. Jeg klarer ikke helt å gi slipp på han. Føler et visst behov for å vite hvorfor han ikke svarer på mld mine.

Vet ikke om han kan ha fått hetta, at forholdet begynte å bli for seriøst.. Vi har hatt det bra, bra sex hele tiden, pleide møtes ganske ofte.

Plutselig har han sluttet å kontakte meg.

Hva skal jeg gjøre ?

Skrevet

Ringe ham?

jeg har tenkt på det, men uff, føler det er så skummelt!

ringte på skjult nr for å sjekke om han var tilgjengelig på tlf, og da var det opptatt sa tlf svareren-

Gjest Elextra
Skrevet

ringte på skjult nr for å sjekke om han var tilgjengelig på tlf, og da var det opptatt sa tlf svareren-

Høres skrekkelig slitsomt ut å ha et så komplisert forhold til kjæresten sin. Men hopp i det, du, bedre å eventuelt få et svar du ikke liker enn å gå lenge i uvisshet.

Gjest Rafens
Skrevet

Eh, hvor gamle er dere?

Skrevet

Eh, hvor gamle er dere?

jeg er 33 og han er 26

Mary Poppins
Skrevet

Jeg må innrømme at det høres ut som dere er 13 og 14 år. Hvis dere er kjærester så må dere kunne ringe til hverandre.

Men det at han ikke har tatt kontakt på 5 døgn gjør at jeg tror han tviler på forholdet og er for umoden til å si ifra.

Jeg synes du skal ringe han og få et svar på hva han tenker. Ikke nedverdige degselv til å sitte å vente på han.

Skrevet

Jeg må innrømme at det høres ut som dere er 13 og 14 år. Hvis dere er kjærester så må dere kunne ringe til hverandre.

Men det at han ikke har tatt kontakt på 5 døgn gjør at jeg tror han tviler på forholdet og er for umoden til å si ifra.

Jeg synes du skal ringe han og få et svar på hva han tenker. Ikke nedverdige degselv til å sitte å vente på han.

mulig du føler vi er 14 år, jeg har aldri vært oppi noe lignende før.har det blitt slutt med en kjæreste har vi hatt en samtale, ikke bare forsvunnet opp i røyk.

Mary Poppins
Skrevet

mulig du føler vi er 14 år, jeg har aldri vært oppi noe lignende før.har det blitt slutt med en kjæreste har vi hatt en samtale, ikke bare forsvunnet opp i røyk.

Ja det er akkurat det jeg mener - det er jo vanlig å ta en samtale om det når man er voksne.

Jeg mente ikke å fornærme deg, men jeg synes kjæresten oppfører seg utrolig barnslig! Man slutter ikke bare å ta kontakt, og svare på meld, når man er i et voksent forhold.

Skrevet

Er forholdet helt ferskt?

vi møttes 12.januar i år 2008, ble enige om å være kjærester 29.mars

Skrevet

Hmmm, føler ikke at du er så veldig voksen heller jeg, altså...

Skrevet

Hmmm, føler ikke at du er så veldig voksen heller jeg, altså...

det er ikke så lett når han ikke er åpen som meg

Skrevet

det er ikke så lett når han ikke er åpen som meg

OMG!!

Skrevet

OMG!!

OMG, hva mener du ?

Skrevet

OMG, hva mener du ?

Jeg mener: Oh my God - bli voksne og rydd opp i dette. Samma hvor åpen han er eller ikke er, det er da bare å ringe. Noen må da ta ansvar her?

Skrevet

Jeg mener: Oh my God - bli voksne og rydd opp i dette. Samma hvor åpen han er eller ikke er, det er da bare å ringe. Noen må da ta ansvar her?

vi skal møtes i morgen for å snakke ,han sendte meg mld

Mrs. Wallace
Skrevet

Hæ? Det er _kjæresten_ din, og så synes du det er skummelt å ringe?

Gjest xbellax
Skrevet

Men i alle dager?

Skrevet

Men i alle dager?

vi skal møtes i dag for å prate, han svarte meg til slutt.han skrev bl.a på mld at han ikke er klar for noe sånt forhold akkurat nå, det hadde ikke noe med meg å gjøre,han bare klarte ikke det akkurat nå.

jeg ba om å prate i dag for jeg har så mange spørsmål i hodet mitt. han sa ja til det.

lurer på hva mere han kommer til å si.

om han bare ikke vil ha meg eller noen i hele tatt, eller om han kan ha syntes det ble for seriøst.

uff, dette er dritt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...