Gå til innhold

Forvirret angående kjæresten min

Anbefalte innlegg

Gjest xbellax
Skrevet

vi skal møtes i dag for å prate, han svarte meg til slutt.han skrev bl.a på mld at han ikke er klar for noe sånt forhold akkurat nå, det hadde ikke noe med meg å gjøre,han bare klarte ikke det akkurat nå.

jeg ba om å prate i dag for jeg har så mange spørsmål i hodet mitt. han sa ja til det.

lurer på hva mere han kommer til å si.

om han bare ikke vil ha meg eller noen i hele tatt, eller om han kan ha syntes det ble for seriøst.

uff, dette er dritt!!

Om du synes det er skummelt å ringe kjæresten din, så er kankje ikke du heller klar for et seriøst forhold?

Gjest savner han sååå mye
Skrevet

Om du synes det er skummelt å ringe kjæresten din, så er kankje ikke du heller klar for et seriøst forhold?

les det siste jeg har skrevet, at jeg skal møte han i kveld for å prate.

Gjest xbellax
Skrevet

les det siste jeg har skrevet, at jeg skal møte han i kveld for å prate.

fantastisk.

Gjest savner han sååå mye
Skrevet

fantastisk.

jeg lurer jo på hva han kommer til å si. huff

Mary Poppins
Skrevet

jeg lurer jo på hva han kommer til å si. huff

Fikk du snakket med han igår?

• 2 uker senere...
Gjest savner ham sååå mye
Skrevet

Fikk du snakket med han igår?

hei. jeg kom hjem fra Hamburg i går. jeg snakket med han før jeg reiste,da trodde jeg han skulle gjøre slutt,han hadde sendt en mld først. vel, vi snakket, han hadde tenkt på noen ting, det var ting han egentlig bare kunne ha sagt til meg med en gang istedenfor å bare tenke på det i nesten en uke. etter praten sa jeg.. er ting greit nå? ja, sa han.

jeg følte samtalen var god, at vi ble avslappet sammen etterpå.

følte vi hadde pratet godt sammen.

han overnattet og ble enige om å møtes når jeg kom hjem fra Hamburg.

Så reiste jeg. jeg fikk et par mld i begynnelsen av turen, men så ble det helt stille. jeg ble veldig urolig og skjønte ingenting hvorfor han ikke sendte flere.

men da jeg landet på Gardermoen i går og slo på tlf så poppet det opp ca ti sms fra han, mld han hadde sendt mens jeg var der, men som jeg ikke fikk mottatt før jeg kom til Norge igjen.

jeg syns jo det var utrolig rart at jeg ikke hadde hørt mere fra han, siden jeg følte vi hadde en god samtale.

vi pratet på tlf i går kveld, vi ble enige om å sees i kveld.

tror vi skal ut og spise.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...