Gjest frustrert gutt i 20-åra.... Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 ....og pinlig å spørre andre enn dolere Når jeg har vært på do og gjort nr 2, og tørket meg og vasket (noe jeg gjør etter hvert do besøk) så er alt fint, men noen timer senere så er jeg like skitten igjen selv om jeg ikke har vært på do i mellomtiden. Toalettpapiret blir skittent igjen...dette kommer og går og er veldig irriterende. Hadde en liten periode der det klødde veldig, men det har nå gått over, men dette andre har altså ikke....noen som kan hjelpe? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Bruke våtservietter beregnet på underlivet når du har bæsjet? Evt. klut / papir med lunkent vann? Det er mange hudfolder rundt endtetarmsåpningen og fort gjort at noe sniker seg unna papiret. 0 Siter
Gjest lese innlegget? Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Bruke våtservietter beregnet på underlivet når du har bæsjet? Evt. klut / papir med lunkent vann? Det er mange hudfolder rundt endtetarmsåpningen og fort gjort at noe sniker seg unna papiret. Han skirver jo at han vasker seg..?.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Han skirver jo at han vasker seg..?.. Ooops. Sorry. 0 Siter
Gjest svigermora Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Det kan jo være en svakhet i lukkemuskelen. Kanskje gå til lege og få det sjekket? Det kan opereres hvis det er stor plage. 0 Siter
Jølsen Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Er det ikke nok nå? Ha ha, det var ikke jeg som skrev innlegget din mongoloide kjønnsvorte. 0 Siter
Jølsen Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Gå til legen da, kan hende fiseringen ikke er skikkelig tett. Kanskje du må begynne med gamlisbleie. 0 Siter
Gjest fise-knse Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Av og til når man fiser opplever man vel at det blir brunt på papiret når man tørker seg bak selv om det kun var en liten fis.......?? 0 Siter
Gjest ikke så veldig nickete akkurat nå Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 du kan prøve å væte papiret og dytte fingern forsiktig innenfor lukkemuskelen for å få med det som måtte sitte igjen der. 0 Siter
Gjest Næsj, dropper nick nå! Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Kjøp deg en øreskylle-ballong eller jordmorsug på apoteket. Etter du har gjort nr.2 fyller du den med lunket vann og pump det opp der du vet, så kommer eventuelle avføringsrester ut og vil ikke komme sigende etterhvert. Gjenta til du føler det er tomt. Men er dette et stort problem råder jeg deg til å gå til legen med det da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.