Gå til innhold

Litt ekkelt tema....

Gjest frustrert gutt i 20-åra....

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert gutt i 20-åra....
Skrevet

....og pinlig å spørre andre enn dolere :)

Når jeg har vært på do og gjort nr 2, og tørket meg og vasket (noe jeg gjør etter hvert do besøk) så er alt fint, men noen timer senere så er jeg like skitten igjen selv om jeg ikke har vært på do i mellomtiden. Toalettpapiret blir skittent igjen...dette kommer og går og er veldig irriterende. Hadde en liten periode der det klødde veldig, men det har nå gått over, men dette andre har altså ikke....noen som kan hjelpe?

Skrevet

Bruke våtservietter beregnet på underlivet når du har bæsjet? Evt. klut / papir med lunkent vann? Det er mange hudfolder rundt endtetarmsåpningen og fort gjort at noe sniker seg unna papiret.

Gjest lese innlegget?
Skrevet

Bruke våtservietter beregnet på underlivet når du har bæsjet? Evt. klut / papir med lunkent vann? Det er mange hudfolder rundt endtetarmsåpningen og fort gjort at noe sniker seg unna papiret.

Han skirver jo at han vasker seg..?..

Skrevet

Han skirver jo at han vasker seg..?..

Ooops. Sorry.

Gjest svigermora
Skrevet

Det kan jo være en svakhet i lukkemuskelen.

Kanskje gå til lege og få det sjekket? Det kan opereres hvis det er stor plage.

Skrevet

Er det ikke nok nå?

Ha ha, det var ikke jeg som skrev innlegget din mongoloide kjønnsvorte.

Skrevet

Gå til legen da, kan hende fiseringen ikke er skikkelig tett. Kanskje du må begynne med gamlisbleie.

Gjest fise-knse
Skrevet

Av og til når man fiser opplever man vel at det blir brunt på papiret når man tørker seg bak selv om det kun var en liten fis.......??

Gjest ikke så veldig nickete akkurat nå
Skrevet

du kan prøve å væte papiret og dytte fingern forsiktig innenfor lukkemuskelen for å få med det som måtte sitte igjen der.

Gjest Næsj, dropper nick nå!
Skrevet

Kjøp deg en øreskylle-ballong eller jordmorsug på apoteket.

Etter du har gjort nr.2 fyller du den med lunket vann og pump det opp der du vet, så kommer eventuelle avføringsrester ut og vil ikke komme sigende etterhvert.

Gjenta til du føler det er tomt.

Men er dette et stort problem råder jeg deg til å gå til legen med det da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...