pekkaline Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Tror ikke det blir Anita....... Hvem blir det mener du? 0 Siter
sweetness Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror det blir Anita, jeg.. men jeg bruker å ta feil;) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror det blir Natalia, men heier egentlig mest på Anita, rett og slett fordi jeg synes hun virker enda mer forelsket i Stig enn Natalia. 0 Siter
sweetness Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror det blir Natalia, men heier egentlig mest på Anita, rett og slett fordi jeg synes hun virker enda mer forelsket i Stig enn Natalia. Ja, enig.. og i dag synes jeg hun i tillegg har vært litt småfrekk og har kommet med en del unødvendige og tåpelige kommentarer... så; GO ANITA!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Ja, enig.. og i dag synes jeg hun i tillegg har vært litt småfrekk og har kommet med en del unødvendige og tåpelige kommentarer... så; GO ANITA!! Ja enig! Jeg likte ikke den kommentaren der hun sa "om han velger en 40åring fremfor MEG da er det noe gæli!!" 0 Siter
sweetness Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Ja enig! Jeg likte ikke den kommentaren der hun sa "om han velger en 40åring fremfor MEG da er det noe gæli!!" nei faaaan... dumme mannen som tenker med sin lille... Ja, ikke sant? Hun virket litt umoden i dag med sine kommentarer! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 nei faaaan... dumme mannen som tenker med sin lille... Ja, ikke sant? Hun virket litt umoden i dag med sine kommentarer! Ja det var synd.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Jepp, jeg fikk rett. Har forstått at det er den man minst tror skal vinne som vinner............. Jeg også føler at han hadde mye mere ekte kontakt med flere andre enn Natalia, men sånn er tv tydeligvis. 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror det blir Anita, jeg.. men jeg bruker å ta feil;) Ja det ble visst feil igjen Ser de skal i gang med en ny runde, men amerikansk denne gangen. Skal du følge med? Jeg tror jeg vil la være, det er jo sommer og lange kvelder ute. Tiden vil vise. Morro å se hvor gale jenter kan være også 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror det blir Natalia, men heier egentlig mest på Anita, rett og slett fordi jeg synes hun virker enda mer forelsket i Stig enn Natalia. Anita var mye mere åpen, men vi får jo håpe at de virkelig får det fint sammen så lenge det varer 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Håpet på Anita. Tror han valgte feil ( 0 Siter
sweetness Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Ja det ble visst feil igjen Ser de skal i gang med en ny runde, men amerikansk denne gangen. Skal du følge med? Jeg tror jeg vil la være, det er jo sommer og lange kvelder ute. Tiden vil vise. Morro å se hvor gale jenter kan være også Ja, jeg blir nok sikkert å se det de mandagene jeg husker. Er ikke så flink å huske TV'n på sommeren, nei.. Det er i grunn deilig det! Men jeg regner med jeg blir å få med meg noen episoder likevel;) Man trenger ikke se alt for å skjønne tegninga bestandig. Men den amerikanske versjonen bruker å være så full av jentebitching og intriger. Litt slitsomt og "old news" på en måte.. Men akk... om noen uker sitter jeg sikkert her igjen;) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Ja det ble visst feil igjen Ser de skal i gang med en ny runde, men amerikansk denne gangen. Skal du følge med? Jeg tror jeg vil la være, det er jo sommer og lange kvelder ute. Tiden vil vise. Morro å se hvor gale jenter kan være også Jeg må følge med ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Ja, jeg blir nok sikkert å se det de mandagene jeg husker. Er ikke så flink å huske TV'n på sommeren, nei.. Det er i grunn deilig det! Men jeg regner med jeg blir å få med meg noen episoder likevel;) Man trenger ikke se alt for å skjønne tegninga bestandig. Men den amerikanske versjonen bruker å være så full av jentebitching og intriger. Litt slitsomt og "old news" på en måte.. Men akk... om noen uker sitter jeg sikkert her igjen;) Ja, jeg blir ikke overrasket om jeg gjør det selv hehe, det er jo morro da 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Jeg må følge med ) Jeg er nok litt hekta på dette programmet og ble egentlig litt sur da de skulle til med enda mere nå Jeg skal aldri si aldri om jeg ser programmet... 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Håpet på Anita. Tror han valgte feil ( Godt de ikke giftet seg, for da er det mere fritt, som et forhold som prøves. Damene står nok i kø dersom det skulle bli brudd. Håper de koser seg så lenge de kan, og hvem vet, kanskje blir det barn og slikt av dette 0 Siter
nick Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Ja enig! Jeg likte ikke den kommentaren der hun sa "om han velger en 40åring fremfor MEG da er det noe gæli!!" Det HADDE vært noe alvorlig galt fatt dersom han hadde valgt skrukka fremfor baben! 0 Siter
sweetness Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Det HADDE vært noe alvorlig galt fatt dersom han hadde valgt skrukka fremfor baben! shut your mouth, boy! =) hadde det vel ikke! 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Ja det ble visst feil igjen Ser de skal i gang med en ny runde, men amerikansk denne gangen. Skal du følge med? Jeg tror jeg vil la være, det er jo sommer og lange kvelder ute. Tiden vil vise. Morro å se hvor gale jenter kan være også Valgte han den yngste eller? 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Ja det ble visst feil igjen Ser de skal i gang med en ny runde, men amerikansk denne gangen. Skal du følge med? Jeg tror jeg vil la være, det er jo sommer og lange kvelder ute. Tiden vil vise. Morro å se hvor gale jenter kan være også Beklager, skulle ha lest litt videre i tråden - ble bare litt utålmodig:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.