Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke det blir Anita....... Hvem blir det mener du?

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

10

• sweetness

8

• candyqueen_83

6

• nick

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror det blir Anita, jeg.. men jeg bruker å ta feil;)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg tror det blir Natalia, men heier egentlig mest på Anita, rett og slett fordi jeg synes hun virker enda mer forelsket i Stig enn Natalia.

Skrevet

Jeg tror det blir Natalia, men heier egentlig mest på Anita, rett og slett fordi jeg synes hun virker enda mer forelsket i Stig enn Natalia.

Ja, enig.. og i dag synes jeg hun i tillegg har vært litt småfrekk og har kommet med en del unødvendige og tåpelige kommentarer...

så;

GO ANITA!!

Mary Poppins
Skrevet

Ja, enig.. og i dag synes jeg hun i tillegg har vært litt småfrekk og har kommet med en del unødvendige og tåpelige kommentarer...

så;

GO ANITA!!

Ja enig!

Jeg likte ikke den kommentaren der hun sa "om han velger en 40åring fremfor MEG da er det noe gæli!!"

Skrevet

Ja enig!

Jeg likte ikke den kommentaren der hun sa "om han velger en 40åring fremfor MEG da er det noe gæli!!"

nei faaaan... dumme mannen som tenker med sin lille...

Ja, ikke sant? Hun virket litt umoden i dag med sine kommentarer!

Mary Poppins
Skrevet

nei faaaan... dumme mannen som tenker med sin lille...

Ja, ikke sant? Hun virket litt umoden i dag med sine kommentarer!

Ja det var synd..

Skrevet

Jepp, jeg fikk rett. Har forstått at det er den man minst tror skal vinne som vinner............. Jeg også føler at han hadde mye mere ekte kontakt med flere andre enn Natalia, men sånn er tv tydeligvis.

Skrevet

Jeg tror det blir Anita, jeg.. men jeg bruker å ta feil;)

Ja det ble visst feil igjen :) Ser de skal i gang med en ny runde, men amerikansk denne gangen. Skal du følge med?

Jeg tror jeg vil la være, det er jo sommer og lange kvelder ute. Tiden vil vise. Morro å se hvor gale jenter kan være også :)

Skrevet

Anita var mye mere åpen, men vi får jo håpe at de virkelig får det fint sammen så lenge det varer ;)

candyqueen_83
Skrevet

Håpet på Anita. Tror han valgte feil :o(

Skrevet

Ja det ble visst feil igjen :) Ser de skal i gang med en ny runde, men amerikansk denne gangen. Skal du følge med?

Jeg tror jeg vil la være, det er jo sommer og lange kvelder ute. Tiden vil vise. Morro å se hvor gale jenter kan være også :)

Ja, jeg blir nok sikkert å se det de mandagene jeg husker. Er ikke så flink å huske TV'n på sommeren, nei.. Det er i grunn deilig det!

Men jeg regner med jeg blir å få med meg noen episoder likevel;) Man trenger ikke se alt for å skjønne tegninga bestandig. Men den amerikanske versjonen bruker å være så full av jentebitching og intriger. Litt slitsomt og "old news" på en måte..

Men akk... om noen uker sitter jeg sikkert her igjen;)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg må følge med :o)

Skrevet

Ja, jeg blir nok sikkert å se det de mandagene jeg husker. Er ikke så flink å huske TV'n på sommeren, nei.. Det er i grunn deilig det!

Men jeg regner med jeg blir å få med meg noen episoder likevel;) Man trenger ikke se alt for å skjønne tegninga bestandig. Men den amerikanske versjonen bruker å være så full av jentebitching og intriger. Litt slitsomt og "old news" på en måte..

Men akk... om noen uker sitter jeg sikkert her igjen;)

Ja, jeg blir ikke overrasket om jeg gjør det selv hehe, det er jo morro da :)

Skrevet

Jeg må følge med :o)

Jeg er nok litt hekta på dette programmet og ble egentlig litt sur da de skulle til med enda mere nå ;) Jeg skal aldri si aldri om jeg ser programmet...

Skrevet

Håpet på Anita. Tror han valgte feil :o(

Godt de ikke giftet seg, for da er det mere fritt, som et forhold som prøves. Damene står nok i kø dersom det skulle bli brudd. Håper de koser seg så lenge de kan, og hvem vet, kanskje blir det barn og slikt av dette ;)

Skrevet

Ja enig!

Det HADDE vært noe alvorlig galt fatt dersom han hadde valgt skrukka fremfor baben!

Skrevet

Det HADDE vært noe alvorlig galt fatt dersom han hadde valgt skrukka fremfor baben!

shut your mouth, boy! =) hadde det vel ikke!

Skrevet

Valgte han den yngste eller?

Skrevet

Beklager, skulle ha lest litt videre i tråden - ble bare litt utålmodig:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...