Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg vet ikke om det er en tilfeldighet, men det er ganske mange militære, en purk, noen relativt ekstreme sportsutøvere, pluss en del som jobber med kunder i forskjellige sammenhenger, så det virker som om mennene holder formen bedre.

Ja, da har du sikkert ramlet inn i en lokal stim, sånn utseendemessig sett, for det høres ikke ut som noe representativt utvalg. Men du nevnte jo at ganske mange av dem er sure - det er jo en betraktelig turn-off, uansett hvordan man måtte se ut for øvrig.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

10

• sweetness

8

• candyqueen_83

6

• nick

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Oi, av ditt resonnement følger altså at jeg er pen, ettersom jeg er blid, er nøye med å hilse og takker når noen holder døra åpen for meg! Så takk for komplimentet (som jeg dessverre må ta med en klype salt, ettersom jeg ikke har observert tilsvarende sammenheng). ;o)

Men (litt mer) seriøst: Jeg skjønner ikke helt det med at norske, voksne menn er så immari mye mer velholdte og velflidde enn deres norske, voksne ektefeller. For jeg synes jeg ser ganske mange sæggejoggebukser over vaktmestersprekker, lett hengende ølmager over utvaskete t-skjorter, åndsfraværende kløing i skrævet på offentlig sted og manerer som er alt annet en chevalerske.

Kanskje de sure purkene du refererer til rett og slett ble målløse (og litt mistenksomme) over å møte en beleven mann?

''Men (litt mer) seriøst: Jeg skjønner ikke helt det med at norske, voksne menn er så immari mye mer velholdte og velflidde enn deres norske, voksne ektefeller. For jeg synes jeg ser ganske mange sæggejoggebukser over vaktmestersprekker, lett hengende ølmager over utvaskete t-skjorter, åndsfraværende kløing i skrævet på offentlig sted og manerer som er alt annet en chevalerske.''

Åh, du har så rett. Det er en myte at menn holder seg så mye bedre. Noen ganske få gjør det. Magne Furuholmen og Morten Harket er blant dem, men de fleste ser ut som naboen. De ser akkurat like sæggete ut, både i tøyet og i ansiktet, som sine jevnaldrende koner, og de har gjerne hengemager og utdatert klesstil. Gutta boys tviholder på denne myten og hjernevasker seg selv til å tro at det er sant. Det er derfor vi ser så mange sæggetryner med ølvom og glissent hår som henger etter beibsa og oppriktig tror de har draget.

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg vet ikke om det er en tilfeldighet, men det er ganske mange militære, en purk, noen relativt ekstreme sportsutøvere, pluss en del som jobber med kunder i forskjellige sammenhenger, så det virker som om mennene holder formen bedre.

Bor man ved en millitærbase, fengsel og politistasjon, så blir vel disse yrkesgruppene overrepresentert - og det er jo yrkesgrupper der trening står i fokus. Og ekstremsportsutøvere har en tendens til å klumpe seg sammen på steder, så har du en får du gjerne flere.

:-)

Verken i barnehagen eller på skolen vår ser jeg spesielt mange veltrente folk. Vi har også personer fra de yrkesgruppene du nevner, og de er i større grad mer atletiske - det gjelder både kvinner og menn.

Forøvrig er jeg veldig enig med Mrs. Wallace, gjennomsnittsmannen ser ikke akkurat ut som verken Supermann eller Brad Pitt.

Her på mitt hjemsted er det nok vanligere å se velstelte kvinner med med uatletiske menn enn omvendt.

Skrevet

Ja enig!

Jeg likte ikke den kommentaren der hun sa "om han velger en 40åring fremfor MEG da er det noe gæli!!"

Enig, men hun har da hatt noen i samme kategori før også.

Bl a sa hun at hun syntes det var unormalt å være på sjekker'n når man var i 40-åra - da skulle man jo være gift og etablert!

Sier hun som ble alenemor 20 år gammel....;-) Hun burde da ha erfart selv at livet ikke alltid er A4 og legeroman.

Skrevet

Det HADDE vært noe alvorlig galt fatt dersom han hadde valgt skrukka fremfor baben!

hehe, nå er min erfaring at menn liker eldre kvinner.

Skrevet

Slutt og kødd, han hadde knapt rukket å se hennes PMS sider før hun hadde forsvunnet inn i en uttørket overgangsalder.

Et sted går grensa!

OG, hadde alle småbarnsmødre holde seg like bra som baben, så hadde verden vært full av lykkelige ekteskap. Av de 80 i barnehagen her, så er det kanskje 4-5 mødre som tar vare på seg selv, resten er feite, uflidde, og kler seg som om de var blinde.

Jeg skjønner ikke hva dere tantene tenker på. Det er ikke ETTER skilsmissen dere skal begynne å trene!

Klart det er etter skilsmissen det skal trenes;)

Hvorfor skal kvinnene strebe etter å se ut som mannen begjærer når mannfolka etter 30 får pondus, mister håret og lar seg rett og slett forfalle? Hvorfor skal ikke kvinnene kunne gjøre det samme?

Uansett så sier det jo seg selv at når man etter år som gift med en feit uflid mann så løper man rett til treningssenteret for å komme i ship shape igjen for å tiltrekke seg de mennene som fortsatt tar vare på seg selv...

OG hadde mennene vært litt flinkere til å ta i et tak hjemme så hadde kansje konene hatt tid til å trene og ta vare på seg selv innimellom... der de flyr mellom barna, kjøkkenet, jobben fotballtreninga og sex i senga en skjelden gang!

Skrevet

''Men (litt mer) seriøst: Jeg skjønner ikke helt det med at norske, voksne menn er så immari mye mer velholdte og velflidde enn deres norske, voksne ektefeller. For jeg synes jeg ser ganske mange sæggejoggebukser over vaktmestersprekker, lett hengende ølmager over utvaskete t-skjorter, åndsfraværende kløing i skrævet på offentlig sted og manerer som er alt annet en chevalerske.''

Åh, du har så rett. Det er en myte at menn holder seg så mye bedre. Noen ganske få gjør det. Magne Furuholmen og Morten Harket er blant dem, men de fleste ser ut som naboen. De ser akkurat like sæggete ut, både i tøyet og i ansiktet, som sine jevnaldrende koner, og de har gjerne hengemager og utdatert klesstil. Gutta boys tviholder på denne myten og hjernevasker seg selv til å tro at det er sant. Det er derfor vi ser så mange sæggetryner med ølvom og glissent hår som henger etter beibsa og oppriktig tror de har draget.

Enig.Men menn har mere og spille på en jente.For eksempel kan karriere og lommebok bety mye for hvor attraktiv en middelaldrende mann er.

Dessverre.Utseende er viktigere for kvinner.De aller fleste ser vel bra ut i 20 årene.J

Skrevet

Bl a sa hun at hun syntes det var unormalt å være på sjekker'n når man var i 40-åra - da skulle man jo være gift og etablert!

Sier hun som ble alenemor 20 år gammel....;-) Hun burde da ha erfart selv at livet ikke alltid er A4 og legeroman.

Synes han Stig virket litt barnslig og umoden faktisk.Han virket veldig søt og koselig og vennlig.Han hadde passet som en homofil god venn.

Persille1365381127
Skrevet

Slutt og kødd, han hadde knapt rukket å se hennes PMS sider før hun hadde forsvunnet inn i en uttørket overgangsalder.

Et sted går grensa!

OG, hadde alle småbarnsmødre holde seg like bra som baben, så hadde verden vært full av lykkelige ekteskap. Av de 80 i barnehagen her, så er det kanskje 4-5 mødre som tar vare på seg selv, resten er feite, uflidde, og kler seg som om de var blinde.

Jeg skjønner ikke hva dere tantene tenker på. Det er ikke ETTER skilsmissen dere skal begynne å trene!

''Av de 80 i barnehagen her, så er det kanskje 4-5 mødre som tar vare på seg selv, resten er feite, uflidde, og kler seg som om de var blinde.''

I motsetning til fedrene som er superhotte??

Det er gjerne noen sammenhenger her...

Skrevet

Et sted går grensa!

En 43-åring har ikke slik kropp som Anita har uten å holde seg i form. Det du ikke er fornøyd med på henne, skyldes tyngdekraften!

Gjest Chandra
Skrevet

Jeg kan virkelig ikke forstå hva Anita skulle med den guttehvalpen altså!! Anita er jo en flott, voksen dame, hun må jo kunne få hvilket mannfolk som helst, og så ville hun ha den guttungen der??

Jeg er noen år yngre enn Anita, men ville ikke sett to ganger på et babytryne som Stig. Ikke mye mannfolk der i gården!

candyqueen_83
Skrevet

Hvem ble alenemor? Nathalie?

Skrevet

Hvem ble alenemor? Nathalie?

Natalia, ja. Hun har en sønn på 4 år som heter Adrian.

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1211904645' post='3885968]

Natalia, ja. Hun har en sønn på 4 år som heter Adrian.

Hmm. Rart jeg ikke har fått det med meg. Hun virket veldig umoden til å ha barn syns jeg.

Skrevet

Hmm. Rart jeg ikke har fått det med meg. Hun virket veldig umoden til å ha barn syns jeg.

Har du fått med deg hvem som er søstra hennes, da? ;o)

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1211904847' post='3885971]

Har du fått med deg hvem som er søstra hennes, da? ;o)

Nei egentlig ikke. Men jeg har hele tiden syntes hun ligner på Carina som var i Big brother :o)

Hvem er søstra? Hvis du ikke tulla da. :O9

Skrevet

Enig med deg i det.

Skrevet

Nei egentlig ikke. Men jeg har hele tiden syntes hun ligner på Carina som var i Big brother :o)

Hvem er søstra? Hvis du ikke tulla da. :O9

Deltager i Frøken Norge, kjæreste med Storåsfestivalens sjæf, Sveinung Sundli. Mr Sundli er bror til Gåte-Gunnhild - jepp derfikk du pinadø hele slekta ;o) *hehe*

http://64.233.183.104/search?q=cache:mreanu9_-tsJ:www.froken.no/bildegalleri/deltagere/stephanie_palomino_davadi+fr%C3%B8ken+norge,+davadi&hl=no&ct=clnk&cd=1&gl=no

http://64.233.183.104/search?q=cache:fRWraNHwcOIJ:www.byavisa.no/byavisa/artikler.php%3Fartid%3D1812+stefanie+davadi&hl=no&ct=clnk&cd=1&gl=no

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1211909405' post='3886033]

Deltager i Frøken Norge, kjæreste med Storåsfestivalens sjæf, Sveinung Sundli. Mr Sundli er bror til Gåte-Gunnhild - jepp derfikk du pinadø hele slekta ;o) *hehe*

http://64.233.183.104/search?q=cache:mreanu9_-tsJ:www.froken.no/bildegalleri/deltagere/stephanie_palomino_davadi+fr%C3%B8ken+norge,+davadi&hl=no&ct=clnk&cd=1&gl=no

http://64.233.183.104/search?q=cache:fRWraNHwcOIJ:www.byavisa.no/byavisa/artikler.php%3Fartid%3D1812+stefanie+davadi&hl=no&ct=clnk&cd=1&gl=no

Dæven døtte - skikkelig superkjendiser med andre ord!!! ;-)

''Deltager i Frøken Norge''

....har ikke sett på....

''kjæreste med Storåsfestivalens sjæf, Sveinung Sundli''

...Aldri hørt om verken festivalen eller mannen....

''Mr Sundli er bror til Gåte-Gunnhild''

OK, har _såvidt_ hørt om Gåte og at det kanskje var slik at vokalisten het Gunnhild, ja...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...