Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan det går med KaVa og datteren alt? Var borte fra DOL her en periode etter de fikk beskjed og dro til Paris. Noe nytt etter dette?

Tenker på dem titt og ofte.. håper det går bra med dem.

Skrevet

Jeg er her ganske mye (øhøm...) og har ikke sett noe fra henne desverre.

Gjest mora2
Skrevet

Også tenkt mye på de...Men ikke sett henne siste tiden.

Håper de har det fint etter omstendighetene...

Gjest ViViola
Skrevet

På hjemmesiden deres står det at hun er under behandling - jentungen, altså - men det er kanskje litt tidlig å si noe om hvordan det går.

Håper KaVa stikker innom med en oppdatering snart, jeg tenker også veldig mye på dem!

Skrevet

Jeg er her ganske mye (øhøm...) og har ikke sett noe fra henne desverre.

Hun har vært litt innom her et par ganger i alle fall... Har fulgt litt med på CaringBridge-siden, og behandlingen ser ut til å være i gang.

Skrevet

Hun har vært litt innom her et par ganger i alle fall... Har fulgt litt med på CaringBridge-siden, og behandlingen ser ut til å være i gang.

Ja det stemmer jo, men da unngikk jeg å spørre henne i tanken om at hun trengte annet fokus. Godt behandlingen er i gang. Krysser fingrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...