sweetness Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Noen som vet hvordan det går med KaVa og datteren alt? Var borte fra DOL her en periode etter de fikk beskjed og dro til Paris. Noe nytt etter dette? Tenker på dem titt og ofte.. håper det går bra med dem. 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg er her ganske mye (øhøm...) og har ikke sett noe fra henne desverre. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Også tenkt mye på de...Men ikke sett henne siste tiden. Håper de har det fint etter omstendighetene... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 På hjemmesiden deres står det at hun er under behandling - jentungen, altså - men det er kanskje litt tidlig å si noe om hvordan det går. Håper KaVa stikker innom med en oppdatering snart, jeg tenker også veldig mye på dem! 0 Siter
laban Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Du kan følge med her: http://www.caringbridge.org/visit/sigridvhansen KaVa har lagt ut linken her selv tidligere, så det er ikke noe galt med å offentliggjøre den. Trykk "Read journal" for å gå bakover i tid. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Jeg er her ganske mye (øhøm...) og har ikke sett noe fra henne desverre. Hun har vært litt innom her et par ganger i alle fall... Har fulgt litt med på CaringBridge-siden, og behandlingen ser ut til å være i gang. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Hun har vært litt innom her et par ganger i alle fall... Har fulgt litt med på CaringBridge-siden, og behandlingen ser ut til å være i gang. Ja det stemmer jo, men da unngikk jeg å spørre henne i tanken om at hun trengte annet fokus. Godt behandlingen er i gang. Krysser fingrene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.