Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd at ingen kan fortelle oss fakta om dette, du ;o)

Skrevet

Det tror ikke jeg. Når sjelen forlater kroppen så forlater den smerte og alt, dersom man dør naturlig.

Gjest TB_wt
Skrevet

håper man møter seg selv i døra,på godt og vondt.

med andre ord:karma!

men tro og håp er ikke alltid det samme

Skrevet

Hvis man tar livet sitt da?

Da sliter sjelen med å få fred med seg selv. Ærlig talt så vet jeg jo ingenting, men har sett på tv-programmer hvor de sier at sjelen blir forvirret og faller ikke til ro som ved normal død. Vi er ikke skapt for å ta livet vårt, vi er skapt for å ta de utfordringene man får, mener jeg, så da kan jeg forstå at det kan være noe i det med sjelen etter døden.

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Jeg tror det er fredfullt å dø en naturlig død.

Prosessen fram mot det, kan være noe helt annet.

Skrevet

Det tror jeg ikke, Gud syns sikkert synd på de som tar livet sitt.

Javel, det er helt opp til hver og en å tro det vi vil.

Gjest bareentanke
Skrevet

Hvis man tar livet sitt da?

Døden er den samme uansett - kan ikke se noen som helst grunn til at den skulle være annerledes for de som selv velger og avslutte det. At de fleste som velger dette derimot lider i det uendelige før de velger døden er en annen side av saken....

Skrevet

Jeg er redd for å dø.

Da er det tryggest å holde seg i live. Det er ikke så vanskelig nå som det skal være fint vær de neste to ukene.

Hvis du ikke bor i Nord Norge. Da kan du ta frem skiene og bygge igloo til St. Hans.

Skrevet

Det tror jeg ikke, Gud syns sikkert synd på de som tar livet sitt.

Han møter man ikke. Selvmord er en dødssynd, så da bærer det rett ned i kjelleren.

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg tror du tenker veldig mye om dagen, på mange ting....

:)

Jeg for min del tror ikke det gjør vondt. Tror det er befriende. Når den tid kommer. Hvaq hvis man for eksempel har smerter og bare vil dø for å slippe smertene? Da er det jo for eksempel befriende.

Gjest jeg er en persilledust
Skrevet

Jeg tror det gjør godt.

Gjest mora2
Skrevet

Det tror jeg ikke. Men klart det avhenger hva du dør av.

Om du kveles av kols feks, gjør det vondt.

Men jeg har sett flere som dør med et smil om munnen :0)

Når du er død, tror jeg ikke det gjør vondt.

Skrevet

Det kan da umulig gjøre vondt å dø. Da hadde vel ikke så mange gjort det.

Gjest uuuuhuuuuuuuu
Skrevet

Ikke å dø nei, det gjør jo ikke vondt å sovne og døden er jo en evig søvn.

Men mange har vel mye smerter før de dør.

Gjest D*lilith
Skrevet

Det tror ikke jeg,tror det er fredfullt og godt,som å komme hjem etter en lang reise : )

Tror det er noe å se frem til!

Skrevet

Det spørst jo...Det kan så klart være vondt å dø... spørst litt på måten man dør på!

Skrevet

Jeg er livredd for å dø faktisk.Bare hele tanken på at aldri mer.Borte vekk er helt grusom.Samme med familien min.Men når en dør om en bare forsvinner helt vil en jo ikke savne livet eller bekymre seg for hvordan det går med sine kjære.Og om det finnes et liv etter døden så er vel ikke det så ille.Egentlig så skjønner jeg ikke hvordan folk tør å legge seg.Kanskje de aldri våkner opp igjen.Uansett er vel at det ikke finnes noe med nytteløst å bekymre seg over.Det er jo noen en ikke kan gjøre noe med likevel.Noengannger blir jeg sint på Gud.For jeg synes det er en så bitter skjebne vi alle får med engang vi blir født.Og at vi må forholde oss til det.

Skrevet

håper man møter seg selv i døra,på godt og vondt.

med andre ord:karma!

men tro og håp er ikke alltid det samme

Tenk om det finnes et helvete da.

Plutselig kommer man dit og så får man høre at mormonerne eller jehovas vitner var de som hadde riktig religion.En morsom vide om dette

http://www.youtube.com/watch?v=PLnSJo3Z-Iw

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...