Gjest Elextra Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Jeg er redd for å dø fra de jeg er glad i, og som kanskje er glade i meg, og jeg kan være redd for å gå glipp av mye om jeg dør "før tiden", men jeg tror ikke døden som sådan er smertefull. 0 Siter
Soulshine Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Tenk om det finnes et helvete da. Plutselig kommer man dit og så får man høre at mormonerne eller jehovas vitner var de som hadde riktig religion.En morsom vide om dette http://www.youtube.com/watch?v=PLnSJo3Z-Iw Hehehehe 0 Siter
Gjest heyheymymy Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Kanskje livet etter døden er vondt. I hvert fall om man har oppført seg dårlig. 0 Siter
Gjest vet ikke hva jeg skal tro Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Hvis man tar livet sitt da? Vet ikke jeg, men noen mener at de som tar livet av seg, blir myrdet, eller på annen måte dør en brå og/eller uharmonisk død, ikke får fred, og har problemer med å finne fram til "Himmelen", eller hva man ønsker å kalle det. De blir igjen her på jorda som hvileløse ånder og blander seg inn i det jordiske liv, og finner ikke fred. Men alle finner visst fram til det evige livet med fred og harmoni før eller siden, så vidt jeg har forstått. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.