Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er redd for å dø fra de jeg er glad i, og som kanskje er glade i meg, og jeg kan være redd for å gå glipp av mye om jeg dør "før tiden", men jeg tror ikke døden som sådan er smertefull.

Gjest heyheymymy
Skrevet

Kanskje livet etter døden er vondt. I hvert fall om man har oppført seg dårlig.

Gjest vet ikke hva jeg skal tro
Skrevet

Hvis man tar livet sitt da?

Vet ikke jeg, men noen mener at de som tar livet av seg, blir myrdet, eller på annen måte dør en brå og/eller uharmonisk død, ikke får fred, og har problemer med å finne fram til "Himmelen", eller hva man ønsker å kalle det. De blir igjen her på jorda som hvileløse ånder og blander seg inn i det jordiske liv, og finner ikke fred. Men alle finner visst fram til det evige livet med fred og harmoni før eller siden, så vidt jeg har forstått.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...