Gå til innhold

Katten er borte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja de reker vel rundt både her og der,selv om de er kastrerte.

er det lenge siden han ble kastrert da?

Det tar litt tid å miste kjønnsdriften på kattene, så om du kasterer den mellom to løpetids perioder vil den fortsatt være "kjønnsdriftig" eller iallefall føle seg slik til neste løpeperiode er over:) Hos noen katter tar det lengre tid, alt ettersom hvor gammel katten er når den blir kastrert:)

Den kommer nok tilbake skal du se:)

Gjest D*lilith
Skrevet

Min er to år nå i august, og han hadde en tur i fjor vår, og et par turer nå i vår. Også kastrert hannkatt.

Skjønner ikke helt hva de skal ute i verden når de er kastrerte jeg men...

Ja det var det da..

Dyrelegen sa han kom til å holde seg i nærheten,og være roligere enn de som ikke var kastrerte.

Gjest D*lilith
Skrevet

er det lenge siden han ble kastrert da?

Det tar litt tid å miste kjønnsdriften på kattene, så om du kasterer den mellom to løpetids perioder vil den fortsatt være "kjønnsdriftig" eller iallefall føle seg slik til neste løpeperiode er over:) Hos noen katter tar det lengre tid, alt ettersom hvor gammel katten er når den blir kastrert:)

Den kommer nok tilbake skal du se:)

Han ble kastrert når han var kattunge,så det kan ikke være grunnen.

Ja,håper det går bra : )

Skrevet

Min gjør det. Han går seg en tur, også plutselig finner han ikke veien hjem igjen.

Jeg har vært ute og hentet ham etter tips fra snille mennesker 4-5 ganger nå i vår.

Har hengt på ham et metallskilt med navn og tlf.nummer, da ringer folk når de ser ham :-)

''Har hengt på ham et metallskilt med navn og tlf.nummer, da ringer folk når de ser ham :-)''

Hehe,- jeg får noen rare bilder for øynene her,- men jeg antar at skiltet ikke er så stort ;-)

Skrevet

''Har hengt på ham et metallskilt med navn og tlf.nummer, da ringer folk når de ser ham :-)''

Hehe,- jeg får noen rare bilder for øynene her,- men jeg antar at skiltet ikke er så stort ;-)

hihi

Neida, det er som en tikroning omtrent

Skrevet

hihi

Neida, det er som en tikroning omtrent

Regnet med det ;-) Men metallskilt hørtes sånn litt veiskilt, bilnummerskilt ut... :-)

Du har vel halsbånd med strikk i?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...