Aggathe Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 http://www.nettavisen.no/verden/article1938526.ece Hvordan i all verden kan man tillate en en 12-åring skifter kjønn? Er det ikke veldig tidlig å finne seg sjøl omtrent før puberteten? Mora hadde alltid ønsket seg en gutt, greit det, men du går vel ikke med på å la jenta di bli kjønnskifteoperert av den grunn? En syk verden vi lever i : / 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Kanskj hun ønsker bytte kjønn pga morens ønsker?.. Bare en tanke som slo meg..Unger gjør jo ganske mye for å tilfredstille foreldrene.. Jeg synes dette er helt bak mål, og aldri i verden om mine hadde fått gjøre dette så tidlig! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 At mora er syk, er nå en ting, men at retten sier ja, og ikke minst - at de finner medisinsk personell som utfører dette, DET er forbi sykt! Måtte faren og fetteren nå fram, her har både det ene og det andre gått helt av skaftet! 0 Siter
Jølsen Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 La nå ungen få lov til å være i opprør. Det er endel av det å vokse opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.