Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen som kan hjelpe meg med noen råd/tips angående redigering av film. Har mange små filmsnutter fra kameraet, som jeg gjerne ville redigert, og lagt musikk på. Problemet er at jeg aner ikke hvordan jeg skal klippe osv. Har aldri gjort det. Har flere programmer som jeg tror jeg kan bruke, men er ikke sikker. Har brukt imovie på Mac til å lage film av stillbilder, for lenge siden. Nå har jeg PC. Noen som kan gi meg en innføring?? Finnes det noe nettsted med bruksanvisning. Hvilke program bør jeg ha. Er det noe jeg kan laste ned?

Har i tillegg flere gamle filmkasetter med film fra ungene var små. Har ikke kameraene lenger. Er det mulig å få noen til å legge dette inn på DVD, for så å redigere det??

Skulle ha laget en film til en konfirmasjon neste vår. Er helt grønn, og bør vel starte nå, slik at jeg får det i havn:)

Takker for alle som bruker sin tid til å hjelpe meg:)

Skrevet

Med Pinnacle Studio følger det med en "omformer" som du kobler mellom kameraet og pc, og dermed kan overføre film til pcen. Det er ikke så himla dyrt, heller, i forhold til nytteverdien; rundt eller i overkant av en tusenlapp, tror jeg. Ganske så enkelt i bruk også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...