Gjest show me the money! Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg gjorde noen endringer etter å ha levert inn selvangivelsen.Nå lurer jeg på om jeg da ikke får tilbake mine skattepenger før i oktober nå eller om jeg får dem da jeg egentlig skulle fått dem i juni? Noen som vet? Er det alle endringr som fører til utsatt utbetaling eller er det kun de av størrelse/omfang? 0 Siter
Gjest tror jeg ja Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Kommer litt an på hvor mye skattekontoret har å gjøre når selvangivelsen kommer inn og hva som er "vanlig" på vedkommende kontor. Men det er ikke nødvendigvis slik at enhver forandring medfører høstutlegg. Mindre korrigeringer pleier ikke å forskyve skatteoppgjøret. Men du skriver at du gjorde det ETTER å ha levert - har du sendt tilleggsbrev nå i mai? Vil tro det er større fare for utsatt oppgjør da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.