Gå til innhold

Ahrrrrggg....mannfolk :(

Gjest Måtte bare ha ut litt frustrasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda jadda ;o)

Jeg er jo helt enig med deg egentlig, men etter å ha kjøpt rådyr sofa i 1999, som jeg ble dritt lei av og som ble ganske stygg etter at minstemor ble født og som til og med falmet av sola, fant jeg ut at jeg heller satser på billigere sofa, så kan jeg bytte med bedre samvittighet når jeg går lei.

Men nå skal det sies at jeg er like ivrig som deg når det gjelder Finn.no. Har kjøpt en del der.

Og jeg trålet mange loppemarkeder da jeg skulle innrede hytta.

Da fikk jeg tak i solide gamle møbler, pusset dem opp og det er møbler som holder leeeeenge:-)

Jeg tror ikke jeg har et eneste møbel på hytta som er kjøpt nytt.

Ja, man kan få tak i mye fint brukt:-)

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

31

• hidi, the scorpion

11

• Mrs. Wallace

5

• Lillemus

3

Gjest Elextra
Skrevet

Ant. så er de flestes vaskerom ganske anneledes enn vårt.

Men folk bør da tenke en gang eller to før de gneldrer synes jeg, det er jo svært store sjangser for at vi har det veldig forskjellig hjemme alle vi som skriver her inne.

Mitt vaskerom kommer i allefall til å bli mye brukt den dagen, og spesiellt hvis det blir pent vær.

Haugene med tøy etc. gidder jeg ikke bry meg om. Men rent og greit er det i allefall.

Og jeg kan røske med meg en liten dott eller to i forbifarten, i steden for å stå på kne og plukke febrilsk tyve flyvende dotter etter en terassedør som står oppe, noen viltre kattunger el.

;)

''Mitt vaskerom kommer i allefall til å bli mye brukt den dagen, og spesiellt hvis det blir pent vær.''

På konfirmasjonsdagen? *LOL*

Gjest Måtte bare...
Skrevet

''Mitt vaskerom kommer i allefall til å bli mye brukt den dagen, og spesiellt hvis det blir pent vær.''

På konfirmasjonsdagen? *LOL*

Ja. Leste du ikke alle svarene jeg hadde skrevet om vaskerommet?

Det er som sakt et stort lyst vaskerom. Vi går inn i det for å komme inni kjøleskapet/kjølehjørnet. Vi går gjennom det for å gå til det ene toalettet. Vi går gjennom det for å gå ut den ene utgangen til terassen og der står den ene sittegruppa. Kattungene er også plassert i gangen ved døren ut, og jeg regner med at en del av gjestene vil hilse på kattungene.

Så ja, slik vaskerommet mitt er så vil det bli "brukt" ganske så mye på den dagen pga alt jeg har listet opp.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja. Leste du ikke alle svarene jeg hadde skrevet om vaskerommet?

Det er som sakt et stort lyst vaskerom. Vi går inn i det for å komme inni kjøleskapet/kjølehjørnet. Vi går gjennom det for å gå til det ene toalettet. Vi går gjennom det for å gå ut den ene utgangen til terassen og der står den ene sittegruppa. Kattungene er også plassert i gangen ved døren ut, og jeg regner med at en del av gjestene vil hilse på kattungene.

Så ja, slik vaskerommet mitt er så vil det bli "brukt" ganske så mye på den dagen pga alt jeg har listet opp.

Da skjønner jeg litt mer :-).

Men jeg hadde ikke lest hele tråden, og sett isolert ble kommentaren ufrivillig komisk.

Skrevet

Det er en vanlig problemstilling her på DOL.

Skal en huske å forklare alt i detaljer slik at det ikke skal oppstå misforståelser så ville innleggene bli uhorvelig lange.

Tolleranse og litt spørsmål a`la "men hvordan er det da?" er en smule mangelvare i dette samfunnet :)

Men i det minste så var det moro å se folks reaksjon på dette, det er ingen tvil om at det i tide og utide slår sprekker i den perfekte DOLbefolkningen.

I dette tilfelle fant jeg ut at 90 prosent her inne ikke bryr seg om skitten som ikke synes ;)

*ler*

''I dette tilfelle fant jeg ut at 90 prosent her inne ikke bryr seg om skitten som ikke synes ;)''

Men gjør du det, da? ;-) Argumentet ditt for grundig vask inne på vaskerommet var jo at det ville SYNS, pga rommets "beskaffenhet" og forholdene forøvrig;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...