Gå til innhold

Mobbet og trakkasert av småunger

Anbefalte innlegg

Gjest ble_litt_meg
Skrevet

Jeg ble utrolig nok mobbet av noen små barn i dag.Var så uorginalt (tjukka etc)( og om jeg hadde vært 6 år ville jeg kanskje tatt meg nær av det.Men så tok jeg meg litt nær av det fordi det rørte ved noe som er et problem for meg.Nemlig overvekten min.Og å oppleve å omtrent bli trakkasert sånn synes jeg var veldig ubehagelig.Jeg pratet med de jeg var på besøk hos som fortalte at de ungene var utrolig ufyselige og frekke og eide ikke folkeskikk.De hadde blant annet ripet opp en bil og stokken ti.Og de er såpass små at en ikke egentlig tenker de kan ha så mye skyld selv her.altså mellom 5 og ti år.De andre ungene i nabolaget er høflige og greie og har ikke prøvd seg påg annen ramp enn å være litt ivrig med vannpistolen.

En ting som virker skremmende er den totale mangelen for respekt de har for selv fremmede voksne.De fleste barn kunne kanskje erte jevnaldrene.Men og gå løs på voksne.Det tror jeg at omtrent aldri har skjedd.

Gjest this is a signature
Skrevet

Mangel på oppdragelse, er det det kalles. Drittunger, spør du meg...

Men hva betyr ''stokken ti''?

Skrevet

Mangel på oppdragelse, er det det kalles. Drittunger, spør du meg...

Men hva betyr ''stokken ti''?

''Men hva betyr

stokken ti

?''

Stukket av?

Skrevet

''Men hva betyr

stokken ti

?''

Stukket av?

Ah, ok..:)

Gjest ble_litt_meg
Skrevet

''Men hva betyr

stokken ti

?''

Stukket av?

Nei.

Det var jeg som sendte innlegget men det ble litt feil i det .Jeg skulle si stjal stokken til en gammel mann.

Gjest D*lilith
Skrevet

Noen unger er frekke og uoppdragne,det er tydeligvis de ungene du støtte på.

Og unger er veldig flinke til å såre hverandre,da kan de nok såre voksne også.

Skrevet

Mine to er midt i det aldersspennet du snakker om og det hadde blitt svært månelyst her hjemme om noe slikt hadde forekommet!!! De vet utmerket godt at slikt sier man bare ikke til andre mennesker, verken voksne eller barn.

Skrevet

Nei.

Det var jeg som sendte innlegget men det ble litt feil i det .Jeg skulle si stjal stokken til en gammel mann.

Hvor gøy er det, liksom?

Det er jo pur ondskap...Fatter ikke hvor enkelte barn henter det fra..De må jo ha lært det et sted...Mulig foreldre som er dårlige eksempler.

Skrevet

Nå er det sånn at mange barn ligner på foreldrene sine, både i utseende og i oppførsel.

Mobber foreldrene ( dvs kommer med kommentarer osv til fete folk, handikappede osv ) så tar barna etter.

Har selv stått å hørt på voksne kvinnfolk uttale seg om utseende til overvektige folk, uflidde folk, narkomane, innvandrere osv mens barna står og hører på... ikke legger de sjul på at de snakker om dem heller i og med at de er høylytte. da tror barna at det er greit å snakke sånn både til barn og voksne.

Skrevet

Nei.

haha. Jeg som prøvde å tyde dialekt.....

Men hallo! Stjele stokken til en mann? Hva er dét forno' da? Ærlig talt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...