Gjest Vildemoren Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Eh, litt dum med data her, men: på den linja med ikoner nederst på dataskjermen min, er det en til venstre for Word. På jobben, altså. Men hjemme er det bare en for Internet Explorer, en for Windows Media Player, og en for Skrivebordet. Jeg savner veldig den w'en for Word. Hvordan gjør jeg for å få den dit? 0 Siter
Gjest heyheymymy Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 du finner ikonet - enten på skrivebordet(det du ser når ingen vinduer er oppe) eller på start - menyen. så holder du inne venstre musetast og drar ikonet ned du ønsker det. 0 Siter
Gjest Vildemoren Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 du finner ikonet - enten på skrivebordet(det du ser når ingen vinduer er oppe) eller på start - menyen. så holder du inne venstre musetast og drar ikonet ned du ønsker det. Oj, var det så enkelt. Takk! *rødme* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.