Gå til innhold

Selvmordforsøk

Gjest fast, men anonym DOL'er

Anbefalte innlegg

Gjest fast, men anonym DOL'er
Skrevet

Sønnen min prøvde å ta livet sitt på mandag. Han ligger nå på sykehus og kommer sannsynligvis fra det uten varige men.

Inni meg er det kaos. Jeg er så sliten. Og så redd - både for situasjonen akkurat nå, og for tida som venter.

Måtte bare dele det med noen.

Skrevet

Jeg føler med deg.

Håper du har noen å prate med og ventilere til.En god venninne eller noe sånt.Det er helt normalt at dette preger deg og at ting er "kaotisk".

Håper at sønnen din får god hjelp videre og at han får det bedre.Og ha en støttende familie som kan hjelpe til å backe en opp litt kan være svært viktig i forhold til å bli bedre i forhold til sin psykiske lidelser.

Gjest mora2
Skrevet

Så trist å høre...

Pass på å få skikkelig hjelp til både han og dere.

*Trøsteklem*

Gjest togli
Skrevet

Dette må være noe av det vondeste en mamma kan oppleve, så det er ikke rart du er sliten og redd :-(

Du får jobbe for at sønnen din får den hjelpen han trenger til å bli frisk igjen.

*tenker på deg*

Skrevet

Å kjære vene! Dette må være alle foreldres mareritt. Sjokk og vantro... Jeg håper inderlig at dere får den hjelpen dere trenger nå og i framtiden. *klem*

Gjest this is a signature
Skrevet

Håper det går litt bedre med deg..Ord blir liksom litt fattige i en slik situasjon..

Men det kunne jo gått mye mye verre. Han var jo veldig heldig sånn sett. Har en venninne som har prøvd å ta livet sitt som nå er levertransplantert - og veldig mye syk av den grunn.

Gjest D*lilith
Skrevet

Uff,det er tragisk og vondt når noe sånt skjer,håper sønnen din får god hjelp fremover og at det vil gå bedre med deg.

Varme tanker fra meg : )

Gjest Gammel doler her også
Skrevet

Du har min dypeste sympati.

Det er nok ingen ting en kan si til deg nå som letter på dette.

Men jeg kjenner for deg dypt inni hjertet mitt, som mor til to sønner selv så er det min største skrekk at livet skal fare for hardt med mine elskede.

Så i den grad jeg kan klare å skjønne din smerte uten å ha vært der selv så gjør jeg det.

En god varm klem får du av meg i tankene.

Skrevet

Kjære deg, så leit å høre. Du har det ikke lett, ei heller din sønn. Hjelpen for dere blir viktig fremover. Det er ikke lett å være mennesker når følelsene blir så vanskelige. Ingen forstår uten å ha opplevd noe så alvorlig som dere nå. Håper dere har har mange rundt dere som kan bidra med støtte i tillegg.

Måtte alt gå bra. Varme tanker og medfølelse til deg.

Skrevet

Kjære all verden.... Ikke rart du er sliten og redd. Jeg håper virkelig dere begge får god oppfølging fremover slik at tryggheten kan vende tilbake en gang.

Skrevet

Stakkars gutt og stakkars dere foreldre. Håper han får god oppfølging. Har han slitt med psykiske problemer eller kommer dette som lyn fra klar himmel?

Skrevet

Huff, så forferdelig! Jeg føler virkelig med deg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sånt er forferdelig leit, du har min dypeste medfølelse. Får håpe både du/dere og han får all den hjelp som er mulig.

Skrevet

Det må være noe av det verste en kan oppleve, har sjøl en sønn pån 17 år så bekymringen for å oppleve noe tilsvarende er absolutt tilstede.

Men, det er godt å høre at han sannsynligvis vil komme fra det uten varige men, og han vil nok få god oppfølging fremover.

Ønsker dere alt godt !

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...