Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner det ikke selv engang. Det låser seg totalt for meg blott ved tanken på at de skal ville seg fast i håret mitt:/

Jaja.

Men det er verre med de late og giddalause, dem har vi fortsatt ikke mye forståelse for, sant? Selv om det handler om følelser og empati og forståelse og alt det der...

Så det er alvor at du har skrekk for for møll? Trodde du tulla med meg, jeg :-) De er jo bare noen skapninger som flyr rundt.....

De late og giddeslause har ikke, og vil aldri få, verken nin sympati eller min empati. Skjønner heller ikke at det er Gud's lykke på jor då være lat og giddeslaus. Tomt og intetsigende, spør du meg.....Og da snakker jeg ikke om de som har en eller annen sykdom som jeg ikke har kompetanse til å uttale meg om.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

29

• tonie

16

• Persille1365381127

7

• tzatziki1365380058

2

Skrevet

Tilgi meg, kjære Colette. Jeg tilstår alt, rubbel og bit. Kan du nå vennligst svare meg på om det har noe med Le Miserables å gjøre? Det har det? Sant?

Ja, det har det....Så nå vet du det, kjære Tonie. Jeg tilgir deg at du forsøkte å lure meg, for denne gangen, men prøv deg ikke en gang til.

:-)

Skrevet

Ja, det har det....Så nå vet du det, kjære Tonie. Jeg tilgir deg at du forsøkte å lure meg, for denne gangen, men prøv deg ikke en gang til.

:-)

OK:) Jeg må ha med meg Patti Smith i sommer. Vil du være med, colette? Det står mellom Molde og Tromsø. Det blir langt eller lengre enn langt, men må man så må man. What say you? ;)

Skrevet

OK:) Jeg må ha med meg Patti Smith i sommer. Vil du være med, colette? Det står mellom Molde og Tromsø. Det blir langt eller lengre enn langt, men må man så må man. What say you? ;)

He..he..Pattie Smith er jo kjempesøt :-) Eller kanskje ikke? :-) Vi får se da vet du :-)

Takk for en artig samtale her i natten, Tonie. Nå får jeg finne senga. Håper ikke alt for mange tar seg nær av "røret" vårt , og håper vi snakkes mer en annen gang :-)

Skrevet

He..he..Pattie Smith er jo kjempesøt :-) Eller kanskje ikke? :-) Vi får se da vet du :-)

Takk for en artig samtale her i natten, Tonie. Nå får jeg finne senga. Håper ikke alt for mange tar seg nær av "røret" vårt , og håper vi snakkes mer en annen gang :-)

Søt? Nuvel:) Men jeg tuller ikke, Jeg var litt impulsiv her i stad, og bestilte fem billetter i Tromsø. Skal man langt så skal man langt;) Skynd deg og si fra da. Det hadde vært kult om du ble med. Innbiller meg at du kan tilføre en slik konsert det lille ekstra;) Ingen forpliktelser. Du får lov til å være så sær du vil, men meld fra. Nåh, nu har du et problem. Vri deg ut av den du! ;)

Skrevet

Kunsten er å finne en jobb der en slipper å ha med mennesker å gjøre;) Jeg er i ferd med å frigjøre meg fullstendig. Heretter skal jeg konsentrere meg om å irritere og provosere. Det føles veldig riktig. Kan du frigjøre deg, eller må du bare forholde deg til verden?

''Heretter skal jeg konsentrere meg om å irritere og provosere.''

Ps! Der har du ett stort forbedringspotensial! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...